logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Frezowanie styroduru

| 07.12.2004 12:12

Witam
czy ktoś z szanownych kolegów prypadkiem
frezuje styrodur na ploterze frezującym ???---
Robiłem sobie takie małe próby i wiem, że się da, lecz nie w tym problem.
Problem jest z narzędziem: nigdzie nie potrafę znaleźć odpowiednio długiego frezu.
I stąd pytanie :
jakiego frezu używacie do frezowania styroduru np o grubości 6 cm ??

i drugie pytanie - gdzie go kupić ??

szczerze wdzięczny za wszelką pomoc
Pozdrawiam
Grzegorz

avatar użytkownika
+ + +

Gliwice
wiadomości: 39
w Signs.pl od 09.10.2003
IP: 83.30.3.XXX

| 07.12.2004 14:12

Długie frezy, ale chyba tylko 50 x 5 (6?) mm ma (miał ? - to było jakiś czas temu) Romanik, ale, mimo ich podpowiedzi, nie potrafiłem nimi ciąć styroduru.
Za to doskonale nadawały się do cięcia pianki poliuretanowej - polecam.

-----------------
dtp,grafika, reklama i informacja wizualna
wyroby z plexi, pc, pcv
laser

avatar użytkownika
+ + + + +

Warszawa
wiadomości: 248
w Signs.pl od 06.06.2004
IP: 83.24.82.XXX

| 07.12.2004 21:12

Frezy z firmy Romanik są bardzo dobre do frezowania styroduru jest tylko problem z wyczuciem (dobraniem) parametrów frezowania Zrobiłem trochę prac za pomocą tych frezów i jestem z nich zadowolony
Pytanie mam jakiej grubości styrodur chce Pan frezować i czy to jest 3d czy 2d
Proszę o kontakt mgbzmp@poczta.fm

avatar użytkownika
+ + +

Łódź
wiadomości: 3
w Signs.pl od 25.06.2003
IP: 83.29.230.XXX

| 08.12.2004 19:12

Jednoostrzowe frezy Romanika to badziewie jakiego mało.

(Wiadomość zmodyfikowana przez: interfrez dnia 10.12.2004 21:43)

avatar użytkownika
+ +

Białystok
wiadomości: 84
w Signs.pl od 07.10.2002
IP: 83.26.28.XXX

| 06.09.2006 14:09

Ostatnio cielisy styrodur specjalnymi frezami z zebem trojkatnym. Prosze napisac maila na adres igim@op.pl podpowiem jak sie to robi.

avatar użytkownika
?

Gliwice
wiadomości: 3
w Signs.pl od 06.09.2006
IP: 83.22.31.XXX

| 06.09.2006 16:09

styroduru sie nie frezuje, mozna to robić tylko po co. Do tego służą plotery termiczne. O wiele ładniejsza krawędź bez konieczności obróbki. Problem tylko w precyzji.

avatar użytkownika
+ + + + +

Kraków
wiadomości: 523
w Signs.pl od 02.03.2004
IP: 83.29.87.XXX

| 06.09.2006 17:09

Frezuje się i to dobrze a chociażby po to by nie było przecięć. W małych literkach gdzie grubość litery to milimetry jest niezastąpiony.

brak ikonki
+ + + + +

Białystok
wiadomości: 350
w Signs.pl od 20.12.2004
IP: 83.26.25.XXX

| 02.11.2006 21:11

jakie frezy proponuję zwykłe wiertła HSS ( do metalu ) do cięcia styroduru 6 cm , zakładam że przy tej grubości są wycinane duże litery więc proponuję założenie wiertła o średnicy 8 mm i ustawienie prędkości ( metodą prób i błędów ale proponuję oscylować w granicy małych prędkości , przy wykożystaniu chłodziwa w płynie jakość cięcia super , po żadnym ploterze termicznym takiej jakości nie uzyskacie a co najważniejsze nie bedzie rozciętych "a" , "b" itp . ) i jazda do przodu , potem malowanie i do klienta !!!!. Ogólnie czym grubszy styrodur tym grubsze wiertła .
Dla bogatszych i rozrzutnych proponuję wykożystanie frezów grubych , które mają odpowiednie długości 6cm i więcej , i odpowiednie ceny .
I do przodu !!!
Pozdrawiam

avatar użytkownika
+ +

Opacz Kolonia k/Warszawy
wiadomości: 20
w Signs.pl od 23.10.2002
IP: 81.219.8.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764