Do grona klientów MediaCom dołącza sklep internetowy Frisco.pl. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo analityczno-technologiczne, obejmujące usługi z zakresu WebAnalityki, Marketing Automation, konfigurację narzędzi marketingowych oraz planowanie, optymalizację i zakup mediów offline.
Wybór MediaCom poprzedzony był przeglądem ofert, przeprowadzonym przez Frisco.pl. Start działań w ramach współpracy Frisco.pl i MediaCom zaplanowano na kwiecień 2020.
- Współpraca z Frisco.pl jest dla nas otwarciem nowego rozdziału, w którym podkreślamy silną rolę MediaComu, jako partnera analityczno-technologicznego, zapewniającego klientom systemowe wsparcie w obszarach kluczowych dla transformacji digitalowej. Skupiając się na działaniach webanalitycznych, wspólnie dążymy do zmaksymalizowania potencjału kanałów własnych Frisco.pl. – komentuje Krzysztof Szatecki, Digital Head w MediaCom.
Współpraca MediaCom z Frisco.pl poza wsparciem digitalowym obejmuje również działania w mediach tradycyjnych w zakresie planowania i zakupu mediów offline, w tym radia i outdoor.
Źródło: MediaCom