logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fritz-kola doskonali wizerunek

  PR 26.02.2024, przeczytano 674 razy
ilustracjastrzałka

fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia owocowymi ilustracjami butelki z fritz-spritz. Przemiana obejmuje również nową, klarowną etykietę, która zwięźle prezentuje istotne informacje o fritz-koli i jej składzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fritz-kola-doskonali-wizerunek,403249,artykul.html

tak pięknie różnorodna - ewolucja designu fritz-koli

Przez ponad dwie dekady od swojego powstania fritz-kola pozostaje wierna swojej tożsamości - jako harcerz w duszy, teraz jednak nieco bardziej dojrzały. Ta ewolucja inspiruje do odświeżenia wyglądu, stanowiąc symbol dynamicznej podróży od początków historii marki do teraźniejszości.

Florian Weins, dyrektor zarządzający fritz-koli, mówi: „fritz-kola uosabia dynamiczny rozwój i uważny wzrost. Począwszy od założenia firmy przez dwóch studentów, aż po okres europejskiej ekspansji, nigdy nie tracimy z oczu naszych korzeni i zawsze jesteśmy gotowi na otwarcie nowego rozdziału. To właśnie tę podróż i postawę chcemy podkreślić nowym designem".

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Dzięki współpracy z Robot Food i Chrisem Mitchellem, nowy projekt oddaje hołd wyjątkowej historii fritz-kola. „Celem było uchwycenie istoty marki przy jednoczesnym stworzeniu odświeżonego, współczesnego wizerunku - i myślę, że naprawdę nam się to udało" - dodaje Chris Mitchell, ilustrator. „Historia fritz-koli jest naprawdę inspirująca i była kluczowym czynnikiem wpływającym na prace nad nowym projektem. To była świetna zabawa móc zobaczyć, jak emocjonalne dziedzictwo fritz-koli zostało przeniesione na nowy poziom przy uwzględnieniu obecnych trendów".

zmiana to nasze drugie imię

Cel jest jasny: uczynić z Europy macierzysty rynek. I fritz-kola odnosi sukcesy na tym polu. Aby pozostać konkurencyjnym, niezależny pionier na rynku napojów typu cola dopracowuje profil marki. Od 1 kwietnia 2024 spółka fritz-kulturgüter GmbH powraca do nazwy fritz-kola GmbH. Mirco Wolf Wiegert, partner zarządzający fritz-kola, podkreśla znaczenie prostoty i powrotu do korzeni: „To prostota ma moc nadawania biegu wydarzeniom. Wciąż wyznajemy tę zasadę. W świecie pełnym zmian i sprzeczności, dorastanie wymaga zdolności do ewolucji bez konieczności rezygnacji ze swoich zasad. Oznacza to zarówno kwestionowanie swoich przekonań, jak również pozostawanie wiernym podstawowym wartościom".

dobra od środka i na zewnątrz

Zmiana projektu nie ogranicza się do logo. Projekt butelki również przeszedł kompleksową przemianę. Tylna etykieta zawiera istotne informacje o marce, firmie i składnikach. Począwszy od 1 kwietnia 2024 r. zoptymalizowane zalecenia dotyczące spożycia będą prezentować średnie wartości odżywcze i dzienne zapotrzebowanie pokrywane przez butelkę napoju fritz-kola. Wyraźniejsze etykiety wielokrotnego użytku odróżniają się od opakowań jednorazowych, wspierając inicjatywę "Każda butelka pomaga" - ogólnobranżową kampanię fritz-koli na rzecz godnego traktowania osób zbierających depozyty z butelek i generowania mikrodochodów.

Przyciągające wzrok połączenia kolorystyczne na nowych etykietach napojów fritz-limo i fritz-spritz to ukłon w stronę różnorodności życia. Konsultacje z konsumentami z różnych krajów Europy pozwoliły stworzyć design, który budzi pozytywne reakcje. Fani fritz-koli doceniają udane połączenie współczesnej estetyki z zachowaniem pierwotnej esencji marki.

nowe oblicze na polskim rynku

fritz-kola pozostaje silną i cenioną marką w Polsce. W zeszłym roku firma wprowadziła na rynek dwa nowe produkty: fritz-kola superzero i Anjola, które zdobyły serca i podbiły kubki smakowe polskich konsumentów. Teraz napoje fritz-kola, fritz-limo i fritz-spritz doczekały się odświeżenia dzięki nowemu designowi butelek. Niezależnie od tego, czy są serwowane w najlepszych lokalach gastronomicznych, czy kupione przez Lisek.app, fritz-kola nadal pozostawia wyraźny ślad na dynamicznej polskiej scenie napojów.

małe początki, wielkie aspiracje - droga fritz-koli do sukcesu

Historia fritz-koli to wyjątkowa opowieść o sukcesie, wyrastająca z prostych początków i odważnych marzeń. Wszystko zaczęło się w 2003 roku, kiedy dwaj studenci, Mirco Wolf Wiegert i jego przyjaciel Lorenz Hampl, po wspólnej podróży Interrailem zainspirowali się do założenia firmy, mając na start jedynie 7 000 euro. Wprowadzona na rynek jako charakterystyczny napój w małych szklanych butelkach – nieprzesadnie słodka, ale pełna kofeiny – fritz-kola szybko zyskała popularność. Początkowe 170 skrzynek, przechowywanych w piwnicach krewnych w Hamburgu, stało się symbolem początku globalnej przygody. Dziś fritz-kola to więcej niż napój; jest symbolem przyjaźni, odwagi i jasnych poglądów. Nazwa "fritz" z dumą deklaruje pochodzenie z Hamburga, miasta, które przyjęło fritz-kolę z otwartymi ramionami.

Źródło: fritz-kola GmbH

Dodatkowe informacje:

o fritz-koli
fritz-kola to firma założona w 2002 roku przez dwóch studentów w Hamburgu. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 roku, a następnie pojawiły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soków. Od samego początku fritz-kola z troski o środowisko naturalne używa zwrotnych szklanych butelek i stale rozwija zdecentralizowany i zorientowany na konsumentów system rozlewczy. Ponadto firma angażuje się w wiele projektów na rzecz zrównoważonego rozwoju, takich jak inicjatywa "Każda butelka pomaga" (Every Bottle Helps), ruch "Pij z szkła" (Drink from Glass) oraz inne działania proekologiczne. Obecnie Dyrektorami Zarządzającymi firmy są Mirco Wolf Wiegert i Florian Weins.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764