logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fritz-kola mischmasch: nowe opakowanie

  PR 04.08.2024, przeczytano 330 razy
ilustracjastrzałka

Kola lubi świeżo wyciskane - to prawdopodobnie najlepszy opis nowego mischmaschu od fritz-koli. Miks koli i owoców zostanie zaprezentowany w samym środku lata. Mischmasch w nowym wydaniu ma jeszcze bardziej intensywny smak koli [1] i 8% zawartość owoców. W ramach metamorfozy klasyczny niebieski kolor etykiety zamienił się w fioletowy z żółtymi i pomarańczowymi akcentami. Nowy projekt przywołuje wakacyjny nastrój i z pewnością nie zostanie przeoczony na sklepowych półkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fritz-kola-mischmasch%3A-nowe-opakowanie,405229,artykul.html

Niech nadchodzi lato

Miks koli zmienił się nie tylko na zewnątrz. Nowy mischmasch ma także odpowiednie walory wewnętrzne - w szklanej butelce zwrotnej czekają wyjątkowe doznania smakowe. Intensywny smak koli łączy się z owocowymi nutami soku z pomarańczy, cytryny i mandarynki.

Nowy wygląd i nowy smak fritz-kola mischmasch będą dostępne od sierpnia 2024 r. w pojemnościach 0,33 i 0,2 litra. Premierze towarzyszyć będzie promocja wydarzeń w social mediach i mediach cyfrowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: fritz-kola GmbH

fritz-kola.com

Dodatkowe informacje:

O fritz-koli
fritz-kola to firma założona w 2002 r. przez dwóch studentów w Hamburgu. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 r., a następnie pojawiły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soków. Od samego początku fritz-kola z troski o środowisko naturalne używa zwrotnych szklanych butelek i stale rozwija zdecentralizowany i zorientowany na konsumentów system rozlewczy. Ponadto firma angażuje się w wiele projektów na rzecz zrównoważonego rozwoju, takich jak inicjatywa „Każda butelka pomaga” (Every Bottle Helps), ruch „Pij ze szkła” (Drink from Glass) oraz inne działania proekologiczne. Obecnie dyrektorami zarządzającymi firmy są Mirco Wolf Wiegert i Florian Weins.

[1] Źródło: Döhler, mischmasch consumer liquid test, marzec 2024.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764