logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Friz zakończył ważny projekt

  PR 12.03.2020, przeczytano 3193 razy
ilustracjastrzałka

Ekipa, której założycielami byli Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca oficjalnie zakończyła projekt “Daily”. Twórcy przy współpracy z agencją GetHero dla swoich fanów przygotowali dwanaście finałowych odcinków przepełnionych atrakcjami. Wśród nich m.in. koncert Żabsona i Jacka Stachursky-go.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-friz-zakonczyl-wazny-projekt,386040,artykul.html

Ponad rok temu jeden z najpopularniejszych polskich YouTuberów - Karol Wiśniewski, znany jako Friz zamieszkał z grupą swoich przyjaciół, w domu którego wartość przekracza 5 mln złotych. Dzięki temu popularny twórca wspólnie  z Ekipą mógł codziennie dostarczać fanom nowy content w postaci materiałów wideo. Popularność kanału Friza w ciągu ostatniego roku znacznie wzrosła (dwa razy więcej fanów), a ilość wyświetleń filmów zwiększyła się czterokrotnie. Mimo to twórca zdecydował, aby zakończyć projekt daily,  w którym Friz postanowił każdego dnia w ciągu roku, dostarczać fanom nowy film na swoim kanale. Początkowo popularną Ekipę tworzyły cztery osoby - Karol “Friz” Wiśniewski, Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca, ale z biegiem czasu dołączyli do nich: Kamil “Poczciwy Krzychu” Chwastek, Mateusz “Mixer” Magdziarz, Marta ”Murcix” Błoch, Jakub “Patec” Patecki i Kasia “Fusialka” Bożek.

- Codziennie tworzenie filmów, aby dostarczać fanom nowego contentu, wymagało od nas dużo poświęcenia. To nie tylko dobra zabawa, ale również ciężka praca. Dlatego postanowiliśmy trochę odpocząć. Ja wraz z całą Ekipą jesteśmy bardzo wdzięczni naszym fanom za wszystkie pozytywne komentarze, ale także za słowa krytyki, dzięki którym mogliśmy stawać się coraz lepsi. Nie żegnamy się tylko kończymy projekt. W ramach podziękowań dla wszystkich osób, które oglądały nasze filmy przygotowaliśmy dwanaście specjalnych odcinków kończących serię - mówi Karol “Friz” Wiśniewski, twórca internetowy.

Wszystkie dwanaście finałowych odcinków kończących wspólny projekt Ekipy można zobaczyć na kanale Friz (3, 55 mln subskrybcji).

Każdy odcinek to kolejna dawka pozytywnych emocji, które Ekipa chce dostarczyć swoim fanom. Przykładowo w dziesiątym odcinku kończącym serię fani mogą zobaczyć koncert popularnego polskiego rapera Żabsona (796 tys. subskrybcji), który wystąpił na specjalnej scenie zlokalizowanej w ogrodzie w domu Ekipy.

To jednak nie koniec muzycznych atrakcji. W jedenastym odcinku “EKIPA FINAL” Friz wraz ze swoimi przyjaciółmi bawi się podczas koncertu Jacka Stachursky'ego.

Dodatkowo dwaj członkowie Ekipy - Mini Majk i Poczciwy Krzychych stworzyli piosenkę, w której śpiewają: “Kończy się daily, ale nie rozpada się rodzina”. Być może jest to przesłanie skierowane do fanów zapowiadająca dalszą współpracę twórców internetowych, którzy razem pracowali przy jednym projekcie.

Przy tworzeniu finałowych odcinków Ekipa mogła liczyć na silne wsparcie agencji GetHero z Wrocławia, która m.in. koordynowała pracę na planie zdjęciowym i odpowiadała za nagrywanie materiałów.

Źródło: GetHero

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764