logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fronczewski i Dorociński w zaskakującym castingu

  PR 09.06.2023, przeczytano 589 razy
ilustracja

Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników podczas nietypowego castingu. Popularna para aktorów niespodziewanie pojawiła się w trakcie odgrywania scen, a uczestnicy nie kryli emocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fronczewski-i-dorocinski-w-zaskakujacym-castingu,400326,artykul.html

Casting z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego był częścią kampanii „Jesteśmy na TY” zwracającej uwagę na to, że więcej nas łączy niż dzieli. Celem akcji było zachęcenie do poznania się osób z pozornie odmiennych światów. Spotkanie doświadczonego aktora z adeptem pokazało, że mają ze sobą wiele wspólnego, i w każdych okolicznościach warto być sobą i na TY.

Zadanie podczas przesłuchania polegało na odegraniu sceny spotkania z nieznajomą osobą. Uczestnicy nie wiedzieli, że biorą udział w nietypowym castingu, w którym wystąpią z Marcinem Dorocińskim i Piotrem Fronczewskim. Znani aktorzy pojawiali się niepostrzeżenie w środku scen.

Poprzez akcję – casting - Tyskie pokazuje, że każdy dystans można skrócić. Spotkanie amatorów aktorstwa z legendami kina obrazuje ponadczasową misję i cel marki.  Ambasadorowie chętnie wzięli udział eksperymencie, ponieważ wartości takie jak wzajemny szacunek, otwartość i zwyczajne ludzkie relacje są im bardzo bliskie. Zarówno Marcin, jaki Piotr to prawdziwi dżentelmeni, wzory uprzejmości i klasy. Dlatego są ambasadorami przechodzenia na TY.

Z przesłuchania powstał film na podstawie pomysłu wiodącej agencji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej – Huty 19 im. Joachima Fersengelda w reżyserii Tadeusza Śliwy. Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda, montażem zajął się Robert Gryka, za dźwięk odpowiada Sergiusz Oczkowski, a reżyserką obsady – Halszka Kamińska. Produkcją wydarzenia zajął się: Moon Films, postprodukcją: Televisor, a udźwiękowieniem: Juice. Planowanie mediów: Zenith.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Black Friday i Cyber Monday, a reklamodawcy
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy –...
Dane z raportu o sytuacji społeczno-gospodarczej woj. podlaskiego z 2021 r. wskazują, że obecnie jest to jedno z najstarszych województw Polski. Od wielu lat niezmiennie rośnie tam liczba osób w wieku 65 plus. Niestety, prawdopodobnie rośnie też skala przemocy wobec starszych osób. Trudności z oszacowaniem skali związane są z tym, że rzadko jest zgłaszana.
3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764