logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Frosta o współpracy z platformą Millionyou

  PR 27.09.2018, przeczytano 171 razy
ilustracja

Gdzie szukać źródeł nieszablonowych działań? Jak odświeżyć spojrzenie marki? I w końcu – jak zbliżyć się do odbiorcy? O wykorzystaniu crowdsourcingu – trendu, w którym to społeczność staje się twórcą, mówi FRoSTA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/frosta-o-wspolpracy-z-platforma-millionyou-,379513,artykul.html

Szerokie perspektywy i sięganie po nieograniczony potencjał – to główne cechy crowdsourcingu, dynamicznie rozwijającego się, światowego już trendu. Pozwala on na budowanie nieograniczonej sieci twórców, których możliwości i talenty mogą zostać wykorzystane przez firmy poszukujące nowych, kreatywnych pomysłów.

Po takie rozwiązanie sięgnęła FRoSTA, podejmując współpracę z Million You – platformą crowdsourcingową działającą przy firmie Ernst & Young. Celem projektu było stworzenie spotów promocyjnych dla dań gotowych marki.

W ramach ogłoszonego na platformie MillionYou wyzwania konkursowego, nadesłano ponad 100 materiałów video, spośród których wyłonionych zostało 10 najlepszych. Twórcy nagrodzonych i wyróżnionych prac skupili się na prezentacji produktów marki przede wszystkim w kontekście dynamicznego i szybkiego życia, wspólnego gotowania czy realizacji pasji.

Jesteśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu prac oraz kreatywności twórców – mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager FRoSTY. Nie do przecenienia jest też różnorodność spojrzeń na nasze produkty, zaprezentowana w przesłanych materiałach. To dla nas nie tylko bardzo udany wizualnie i technicznie projekt, ale cenny zbiór insightów konsumenckich, pozwalający jeszcze bardziej zbliżyć się do odbiorców FRoSTY - dodaje.

Prezentacja materiałów została zaplanowana na jesień 2018 oraz zimę 2019, równolegle z kampanią ATL oraz działaniami online marki.

Źródło: FRoSTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
Sony: koncentrator USB z czytnikiem kart SD/microSD UHS-II
Firma Sony poinformowała o wprowadzeniu do oferty kolejnego produktu, który ułatwi użytkownikom profesjonalnym szybką, niezawodną i wydajną pracę. MRW-S3 to najszybszy na świecie czytnik kart SD/microSD UHS-II oraz koncentrator USB. Urządzenie wyposażono w złącza USB 3.1 Gen 2 i technologię zasilania USB PD (USB Power Delivery) przy mocy do 100 W. Przewidziano też możliwość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764