logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Frosta o współpracy z platformą Millionyou

  PR 27.09.2018, przeczytano 154 razy
ilustracja

Gdzie szukać źródeł nieszablonowych działań? Jak odświeżyć spojrzenie marki? I w końcu – jak zbliżyć się do odbiorcy? O wykorzystaniu crowdsourcingu – trendu, w którym to społeczność staje się twórcą, mówi FRoSTA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/frosta-o-wspolpracy-z-platforma-millionyou-,379513,artykul.html

Szerokie perspektywy i sięganie po nieograniczony potencjał – to główne cechy crowdsourcingu, dynamicznie rozwijającego się, światowego już trendu. Pozwala on na budowanie nieograniczonej sieci twórców, których możliwości i talenty mogą zostać wykorzystane przez firmy poszukujące nowych, kreatywnych pomysłów.

Po takie rozwiązanie sięgnęła FRoSTA, podejmując współpracę z Million You – platformą crowdsourcingową działającą przy firmie Ernst & Young. Celem projektu było stworzenie spotów promocyjnych dla dań gotowych marki.

W ramach ogłoszonego na platformie MillionYou wyzwania konkursowego, nadesłano ponad 100 materiałów video, spośród których wyłonionych zostało 10 najlepszych. Twórcy nagrodzonych i wyróżnionych prac skupili się na prezentacji produktów marki przede wszystkim w kontekście dynamicznego i szybkiego życia, wspólnego gotowania czy realizacji pasji.

Jesteśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu prac oraz kreatywności twórców – mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager FRoSTY. Nie do przecenienia jest też różnorodność spojrzeń na nasze produkty, zaprezentowana w przesłanych materiałach. To dla nas nie tylko bardzo udany wizualnie i technicznie projekt, ale cenny zbiór insightów konsumenckich, pozwalający jeszcze bardziej zbliżyć się do odbiorców FRoSTY - dodaje.

Prezentacja materiałów została zaplanowana na jesień 2018 oraz zimę 2019, równolegle z kampanią ATL oraz działaniami online marki.

Źródło: FRoSTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń dedykowana...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki współpracując z Femi Stories
Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Marka Fantasia wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764