logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Frosta o współpracy z platformą Millionyou

  PR 27.09.2018, przeczytano 273 razy
ilustracja

Gdzie szukać źródeł nieszablonowych działań? Jak odświeżyć spojrzenie marki? I w końcu – jak zbliżyć się do odbiorcy? O wykorzystaniu crowdsourcingu – trendu, w którym to społeczność staje się twórcą, mówi FRoSTA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/frosta-o-wspolpracy-z-platforma-millionyou-,379513,artykul.html

Szerokie perspektywy i sięganie po nieograniczony potencjał – to główne cechy crowdsourcingu, dynamicznie rozwijającego się, światowego już trendu. Pozwala on na budowanie nieograniczonej sieci twórców, których możliwości i talenty mogą zostać wykorzystane przez firmy poszukujące nowych, kreatywnych pomysłów.

Po takie rozwiązanie sięgnęła FRoSTA, podejmując współpracę z Million You – platformą crowdsourcingową działającą przy firmie Ernst & Young. Celem projektu było stworzenie spotów promocyjnych dla dań gotowych marki.

W ramach ogłoszonego na platformie MillionYou wyzwania konkursowego, nadesłano ponad 100 materiałów video, spośród których wyłonionych zostało 10 najlepszych. Twórcy nagrodzonych i wyróżnionych prac skupili się na prezentacji produktów marki przede wszystkim w kontekście dynamicznego i szybkiego życia, wspólnego gotowania czy realizacji pasji.

Jesteśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu prac oraz kreatywności twórców – mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager FRoSTY. Nie do przecenienia jest też różnorodność spojrzeń na nasze produkty, zaprezentowana w przesłanych materiałach. To dla nas nie tylko bardzo udany wizualnie i technicznie projekt, ale cenny zbiór insightów konsumenckich, pozwalający jeszcze bardziej zbliżyć się do odbiorców FRoSTY - dodaje.

Prezentacja materiałów została zaplanowana na jesień 2018 oraz zimę 2019, równolegle z kampanią ATL oraz działaniami online marki.

Źródło: FRoSTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Pawła Kowalewskiego w  Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global
Paweł Kowalewski, malarz, członek legendarnej Gruppy, wykładowca na wydziale wzornictwa warszawskiej ASP, właściciel agencji Communication Unlimited, został wybrany na stanowisko Vice President Creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global.
Bogdan Sosnowski dołącza do Magnatalenta
W ostatnim czasie do MagnaTalenta – agencji oferującej usługi m.in. z zakresu budowania marek osobistych i employer brandingu dołączył Bogdan Sosnowski. Będzie on odpowiadał za programy rozwojowe dla klientów agencji, ich kompetencje miękkie oraz zarządzanie zespołami zdalnymi. Rozszerza tym samym portfolio usług oferowanych przez MagnaTalenta.
Black Friday - konsumenci nie rezygnują z zakupów mimo pandemii
Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.  Jak kształtują się preferencje klientów e-commerców związanych z branżą home? Prognozami dzieli się platforma Homebook.pl.
Rusza kampania społeczna „#Nieprzesadzam”
Babbel – platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25. listopada. Ma na celu uświadomienie, że przemoc wobec kobiet to nie tylko...
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap
Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764