logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fru uuu uuu w kampanii Fru.pl

  PR 07.06.2024, przeczytano 366 razy
ilustracjastrzałka

3 czerwca wystartowała letnia, globalna kampania promująca Fru.pl. Platforma internetowa umożliwia klientom rezerwację biletów lotniczych oraz oferuje szereg kompleksowych usług zapewniając przyjemne i komfortowe podróżowanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fru-uuu-uuu-w-kampanii-fru.pl,404522,artykul.html

Rok szkolny powoli dobiega końca, a nieużywane walizki dopraszają się uwagi i odkurzenia. Początek czerwca to dla wielu moment przyjemnego acz niecierpliwego oczekiwania na urlop. Fru.pl w tym przyjemnym, przedwakacyjnym czasie rusza z najnowszą letnią kampanią i zarazem, pierwszą globalną. Opowiada w niej o czystej radości podróżowania i wymarzonych wakacjach, które mogą zostać urzeczywistnione dzięki Fru.pl.

Kampania opiera się na 30-sekundowym spocie emitowanym na YouTube (www.youtube.com/watch?v=CK3F-LyWsm0). Działania promocyjne prowadzone są także w mediach społecznościowych (na kanałach własnych marki na Facebooku, Instagramie oraz TikToku). Do kampanii zostali zaangażowani również influencerzy, na których kanałach będą cyklicznie pojawiać się materiały wideo promujące kampanię, a przy okazji inspirujące do wakacyjnych podróży z Fru.pl.

Spot emanuje radością, dobrą energią i lekkością, ukazując namiastkę idealnych wakacji, jakie za każdym razem zapewniają wyjazdy nad Morze Śródziemne. Kampania celebruje beztroskie podróże, a inspiracją do jej powstania było włoskie „la dolce vita”, które jest uosobieniem relaksu i bezproblemowego życia. W tle pobrzmiewa klasyk z Italii „Sarà perché ti amo” zespołu Ricchi e Poveri.

Hasło „FRU UUU UUU – Radosny dźwięk podróży” zachęca, by spełnić marzenie o idealnym urlopie, zarezerwować bilety na Fru.pl i wyruszyć w wakacyjną podróż. A samo przesłanie w ramach kampanii brzmi: nie wahaj się, poczuj radość podróżowania z Fru.pl.

Fru.pl, jako jeden z liderów w dziedzinie rezerwacji biletów lotniczych na rynku polskim, kontynuuje swoją misję zapewniania niezapomnianych doświadczeń podróżniczych. Nowa kampania nie tylko podkreśla znaczenie komfortu i wygody, ale również kładzie nacisk na emocjonalny aspekt podróży – od momentu rezerwacji, przez ekscytację związaną z planowaniem, aż po radość z samego wyjazdu.

W ramach kampanii Fru.pl na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentuje oferty promocyjne linii lotniczych na wybrane kierunki, co dodatkowo ma zachęcić klientów do skorzystania z usług Fru.pl. Przewidziano także liczne aktywności angażujące społeczność, takie jak konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Kampania potrwa do 31 sierpnia. Za koncept kreatywny odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3, a zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół Fru.pl.

Źródło: Fru.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764