logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Frugo miksuje z Bednarkiem

  PR 13.06.2017, przeczytano 888 razy
ilustracjastrzałka

Tego lata Kamil Bednarek i FRUGO zrobią niezłe zamieszanie. Artysta i jego mocno owocowa ekipa: Czarna wiśnia, Pitahaja, Porzeczka i Winogrono miksują w najnowszym projekcie marki. Pod hasłem „Tak miksuje FRUGO” rozpoczęła się największa w jej historii kampania reklamowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/frugo-miksuje-z-bednarkiem,32803,artykul.html

Kamil Bednarek to artysta młodego pokolenia. Połączenie jego kreatywności i talentu oraz nieprzeciętnych miksów FRUGO zaowocowało unikatowym projektem pełnym pozytywnych dźwięków i emocji.

- Wspólny projekt z FRUGO był naprawdę ciekawym wyzwaniem - przyznaje Kamil Bednarek - Muzyka i owoce to co prawda dwa odległe światy, ale postanowiliśmy je połączyć oryginalnym miksem. FRUGO to smaki, moja twórczość to dźwięki, a wszystko tutaj przepełnione jest luzem. Jestem przekonany, że to połączenie się nam udało – dodaje artysta.

Zainspirowany charakterem FRUGO, Kamil stworzył utwór „Poczuj luz”, do którego marka wyprodukowała klip. Artysta zaangażował się również we wszystkie działania marketingowe marki – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i w social mediach, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz opakowaniach FRUGO.

- To co wyróżnia FRUGO to nieprzeciętne miksy owoców i pozytywnych emocji. Kiedy dodamy do tego wokal Kamila Bednarka i dźwięki w klimacie reggae, otrzymamy nieprzeciętny miks owocowo-muzyczny, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju naszej marki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare, właściciela marki FRUGO – Szeroko-zasięgowe działania zostały zaplanowane i przygotowane z zachowaniem unikatowego charakteru oraz DNA brandu. Jednocześnie naturalnie wpisują się one w potrzeby naszych konsumentów, dostarczając im zarówno rozrywki, jak i wzmacniając z nimi więź poprzez atrakcyjny na każdym poziomie przekaz – dodała Włodarska-Grodzińska.

Całość kampanii FoodCare, właściciel marki FRUGO, realizuje we współpracy z Universal Music oraz agencją H2O Creative. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, natomiast działaniami public relations zajmuje się agencja Public Dialog.

- Bardzo się cieszę, że udało nam się w ramach unikalnej aktywacji muzycznej połączyć osobę Kamila Bednarka z marką FRUGO – powiedział Piotr Kujda, Business Development Director Universal Music – Stworzyliśmy kontent który jest świetnie targetowany do konsumentów marki jak i fanów samego Kamila, dzięki czemu jest bardzo mocno wiarygodny – dodaje Kujda

Kampania rozpoczęła się 6 czerwca 2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej. W projekcie wykorzystany zostanie więc szeroki wachlarz kanałów – oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe. Uzupełnieniem komunikacji jest konkurs Flip Bottle Challenge, który FRUGO przygotowało dla młodzieży. W konkursie wraz z Kamilem Bednarkiem konsumenci zmierzą się z grawitacją i opanowaniem lotu butelki FRUGO. Co tydzień autorzy najciekawszych klipów ze swoimi wyczynami otrzymają koszulki z kolekcji Kamila Bednarka, napoje FRUGO, bilety na koncert oraz słuchawki SONY.

Źródło: FoodCare

www.foodcare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764