logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

r2r_struna: wpisy użytkownika

Używasz nawijarki? Dla pewności, spróbuj przedrukować plik do cięcia bez użycia nawijarki, w sensie bez automatu. U nas tak było przy mocno nasyconych wydrukach, że środek uciekał. Ręczne nawijanie luźnego wydruku pomogło już nie raz

18.09.2020 | autor: r2r_struna | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

Polecam Arlon SLX Początkowo wrażenie jakby miało zaraz odpaść, ale na koniec roboty trzyma się porządnie. Klei się super, chociaż wrażenia zupełnie inne niż z konkurencją. Jedyny minus, jeśli to ma być na jedno auto, to nawoje po 45 albo 50m (nie pamiętam teraz).

16.07.2020 | autor: r2r_struna | Poradnik zakupowy

Możesz jeszcze spróbować powklejać na markerach kawałki matowego laminatu/matowej bezbarwnej - rozwiązanie wymagające najmniej precyzji, więc warto spróbować

27.06.2019 | autor: r2r_struna | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

@Up Nie narzekam

13.05.2019 | autor: r2r_struna | Problemy techniczne

Po pierwsze używaj paserów min. 5x5mm. Po drugie nie wycinaj od razu po wydrukowaniu. Po trzecie nie używaj nawijarki automatycznej. Ręcznie klikaj nawijanie co jakiś czas. Folia podczas druku i suszenia jest mocno rozciągana i to dość nieregularnie, przez co potem wychodzą problemy przy cięciu.

13.05.2019 | autor: r2r_struna | Problemy techniczne

WhatFontIs mówi, że Cartoon Bold, chociaż chyba nie ma polskich znaków

04.03.2019 | autor: r2r_struna | Jaki to krój pisma?

Słynna czcionka Auto Pomagiera Można wygooglować

20.02.2019 | autor: r2r_struna | Jaki to krój pisma?

Jest jeszcze dwuuownik i haownik Różni klienci, różne potrzeby Co do samego rozwiązania, to spotkałem jeszcze coś takiego:

04.08.2018 | autor: r2r_struna | Poradnik zakupowy

100% niewysuszony wydruk. Solvent poszedł w klej i uszkodził połączenie kleju z folią.

23.06.2018 | autor: r2r_struna | Car wrapping: Reklama na pojazdach

Też bym z chęcią zobaczył zdjęcie tego "półmilimetrowego" przesunięcia. Na jakiej wysokości jest to logo? Z doświadczenia wiem, że tapety na zakładkę, nawet jak dobrze spasowane, to od dołu będą wyglądały na te "0,5mm" przesunięcia, ze względu na grubość materiału. Ogólnie co do sytuacji, to jeszcze przed drukiem, jak tylko dostałeś pliki, powinieneś powiadomić o nieprawidłowym składzie brytów. Ja jak mam możliwość, to robię zakładki w możliwie najwygodniejszych miejscach, oczywiście, żeby szerokości brytów były zbliżone +- 2-3cm. Na całej...

04.06.2018 | autor: r2r_struna | Druk wielkoformatowy

Oczywiście że jest różnica w klejeniu powierzchni matowej a błyszczącej. Powietrze ucieknie po strukturze podłoża, dzięki czemu unikniemy bąbli. Oczywiście nie zapewni to żadnego porządnego rezultatu, jeśli aplikator nie będzie miał pojęcia o robocie. Całość tak, jak napisał Kolega z Idea Print - na sucho. Nawet bezbarwne pleksi czasem kleję na sucho - odrobina skupienia, dobra rakla i można robić W przypadku szafek, temperatura ewentualnie tylko po aplikacji, nigdy w trakcie, bo biedy narobisz. Zasada jak zwykle - w...

02.06.2018 | autor: r2r_struna | Piaskownica

Już widzę, jak nikt nie oszczędza na polimerze, zamiast wylewanej Co do głównego wątku, to nie klej jest problemem, tylko folia, jak wspomniał Kolega z Idea Print Podejrzewam, że już się tego nie uda dokleić, bo folia od spodu nałapała syfu. Możesz spróbować Primerem od 3M.(Wiadomość zmodyfikowana przez: r2r_struna dnia 14.05.2018 14:01)

14.05.2018 | autor: r2r_struna | Car wrapping: Reklama na pojazdach

Jakiej wielkości pasery drukujesz? Druga sprawa, to summa, gdy nie znajdzie pasera, prosi o wskazanie ręcznie. Wtedy przesuwasz o tyle w bok/dół/góra o ile za daleko wyjeżdża automat i obserwujesz jaki będzie efekt. Czasem mam problem, że któregoś pasera nie znajduje, ale robię j/w i wycina potem bez problemu.

14.05.2018 | autor: r2r_struna | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

Oklejałem niejednokrotnie okna czy drzwi. J/w wystarczy 551, chyba, że dochodzą jakieś nietypowe kolory, albo maty, to wtedy posiłkowaliśmy się wylewanymi (bo akurat tam był kolor). Przeważnie jednak jak klient usłyszy cenę, to się okazuje że do szarego wnętrza "mahoniowe drzwi", też wyglądają ok

07.05.2018 | autor: r2r_struna | Piaskownica

Primer 94 3m, to po prostu coś podobnego do kleju z 3m, więc z innymi foliami raczej będzie działał gorzej niż lepiej.

20.04.2018 | autor: r2r_struna | Car wrapping: Reklama na pojazdach

Nieumiejętne oklejanie nawet folią wylewaną skończy się tak samo. Postaraj się ograniczyć rozciąganie folii tylko do konieczności. Rozciąganie folii nie zapobiega powstawaniu bąbli, więc nie musisz tego robić, jeśli nie potrzebujesz. Powietrze ucieknie kanalikami. W tych narożnikach raczej bym proponował ładne nacięcie, bo uniknięcie naprężeń będzie trudne, nawet na folii wylewanej.

02.01.2018 | autor: r2r_struna | Piaskownica

Testowaliśmy niedawno tą folię i wydała się bardzo w porządku, dlatego zamówiliśmy następną rolkę. Najbardziej podoba mi się w niej podkład, ponieważ drukujemy na latexie i dzięki niemu druk wychodzi gładko i nic nie trzeba pilnować. Sama folia też się fajniej klei niż oracal, różnice czuć zwłaszcza przy klejeniu bez laminatu. Niestety nie nadaje się do naklejek wycinanych konturowo (przynajmniej dużych ilości w małych rozmiarach). Mam wrażenie, że po przecięciu ploterem, klej zlewa się z powrotem w całość i przy obieraniu podnosimy cały bryt folii. Nowe...

19.12.2017 | autor: r2r_struna | Poradnik zakupowy

Prawda jest taka, że quady, czy crossy mają plastiki, które mają być odporne na pęknięcia przy upadkach. Przez co są wykonywane zazwyczaj z PP i nigdy nie są lakierowane. To powoduje, że większość folii odpada na starcie, bo klej się do tych tworzyw nigdy dobrze nie przyklei. Polecam poszukać folii z klejem apolarnym, czy też do powierzchni apolarnych.

18.10.2017 | autor: r2r_struna | Piaskownica

My u siebie mamy kilka głowic po ponad 2,5-litrowym przebiegu i na razie, odpukać, drukują ładnie. Fakt, że kilka reklamowaliśmy przed upływem połowy gwarancji.

18.09.2017 | autor: r2r_struna | Porady techniczne i serwisowe

Jakie rozmiary paserów masz? Z tego co zaobserwowałem u siebie, dostarczana przez producenta wtyczka tworzy wokół pasery 3x3mm. Niestety przy nich też miałem przesunięcie. Zazwyczaj staram się robić pasery ręcznie o rozmiarze 5x5mm i przesunięcia zdarzają się bardzo rzadko.

09.08.2017 | autor: r2r_struna | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

1 2
Strona 1 / 2 (postów: 23)
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764