logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FT1000: RTB House wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych

  PR 01.03.2019, przeczytano 1140 razy

RTB House – działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych, została ponownie uznana przez Financial Times za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw na naszym kontynencie. Spółka RTB House zajęła 3 miejsce spośród 13 polskich firm z sektora technologicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ft1000%3A-rtb-house-wsrod-najszybciej-rozwijajacych-sie-firm-technologicznych,381464,artykul.html

Financial Times, we współpracy ze Statista, po raz kolejny dokonał przeglądu i analizy najbardziej innowacyjnych oraz najszybciej rozwijających się europejskich firm. Efektem prac jest lista 1000 firm, które osiągnęły najwyższy wzrost przychodów w latach 2014-2017.

W tym okresie spółka RTB House wypracowała wzrost przychodów o 721%, osiągając poziom 43,6 milionów euro w 2017 roku. W ciągu 4 lat liczba pracowników potroiła się. Obecnie zespół tworzy ponad 400 osób.

- To wielki zaszczyt znaleźć się ponownie w gronie najszybciej rozwijających się firm w Europie. Jest to niezwykle ważne dla nas jako firmy technologicznej, która nieustannie rozwija i podnosi jakość swojej oferty produktowej, skierowanej do całej branży e-commerce. - podkreśla Daniel Surmacz, COO w RTB House. - Obecnie patrzymy w przyszłość i chcemy poszerzać posiadaną przez nas wiedzę, technologię oraz zasoby, które pomogą nam opracowywać kolejne, przełomowe rozwiązania. Dobrym przykładem tego, jak w praktyce realizujemy tę wizję jest uruchomienie dwóch nowych działów: AI Marketing Lab i Creatives Lab.

Od momentu założenia spółka RTB House zmienia branżę marketingową, a wykorzystanie deep learningu jest postrzegane jako prawdziwy przełom. Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu w 100 proc. algorytmów, firma RTB House ponownie rzuciła wyzwanie sobie i branży reklamowej otwierając w maju 2018 roku AI Marketing Lab – oddzieloną od głównego działu R&D jednostkę, zajmująca się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu-technologii.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764