logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FT1000: RTB House wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych

  PR 01.03.2019, przeczytano 1139 razy

RTB House – działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych, została ponownie uznana przez Financial Times za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw na naszym kontynencie. Spółka RTB House zajęła 3 miejsce spośród 13 polskich firm z sektora technologicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ft1000%3A-rtb-house-wsrod-najszybciej-rozwijajacych-sie-firm-technologicznych,381464,artykul.html

Financial Times, we współpracy ze Statista, po raz kolejny dokonał przeglądu i analizy najbardziej innowacyjnych oraz najszybciej rozwijających się europejskich firm. Efektem prac jest lista 1000 firm, które osiągnęły najwyższy wzrost przychodów w latach 2014-2017.

W tym okresie spółka RTB House wypracowała wzrost przychodów o 721%, osiągając poziom 43,6 milionów euro w 2017 roku. W ciągu 4 lat liczba pracowników potroiła się. Obecnie zespół tworzy ponad 400 osób.

- To wielki zaszczyt znaleźć się ponownie w gronie najszybciej rozwijających się firm w Europie. Jest to niezwykle ważne dla nas jako firmy technologicznej, która nieustannie rozwija i podnosi jakość swojej oferty produktowej, skierowanej do całej branży e-commerce. - podkreśla Daniel Surmacz, COO w RTB House. - Obecnie patrzymy w przyszłość i chcemy poszerzać posiadaną przez nas wiedzę, technologię oraz zasoby, które pomogą nam opracowywać kolejne, przełomowe rozwiązania. Dobrym przykładem tego, jak w praktyce realizujemy tę wizję jest uruchomienie dwóch nowych działów: AI Marketing Lab i Creatives Lab.

Od momentu założenia spółka RTB House zmienia branżę marketingową, a wykorzystanie deep learningu jest postrzegane jako prawdziwy przełom. Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu w 100 proc. algorytmów, firma RTB House ponownie rzuciła wyzwanie sobie i branży reklamowej otwierając w maju 2018 roku AI Marketing Lab – oddzieloną od głównego działu R&D jednostkę, zajmująca się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu-technologii.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764