logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FT1000: RTB House wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych

  PR 01.03.2019, przeczytano 550 razy

RTB House – działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych, została ponownie uznana przez Financial Times za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw na naszym kontynencie. Spółka RTB House zajęła 3 miejsce spośród 13 polskich firm z sektora technologicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ft1000%3A-rtb-house-wsrod-najszybciej-rozwijajacych-sie-firm-technologicznych,381464,artykul.html

Financial Times, we współpracy ze Statista, po raz kolejny dokonał przeglądu i analizy najbardziej innowacyjnych oraz najszybciej rozwijających się europejskich firm. Efektem prac jest lista 1000 firm, które osiągnęły najwyższy wzrost przychodów w latach 2014-2017.

W tym okresie spółka RTB House wypracowała wzrost przychodów o 721%, osiągając poziom 43,6 milionów euro w 2017 roku. W ciągu 4 lat liczba pracowników potroiła się. Obecnie zespół tworzy ponad 400 osób.

- To wielki zaszczyt znaleźć się ponownie w gronie najszybciej rozwijających się firm w Europie. Jest to niezwykle ważne dla nas jako firmy technologicznej, która nieustannie rozwija i podnosi jakość swojej oferty produktowej, skierowanej do całej branży e-commerce. - podkreśla Daniel Surmacz, COO w RTB House. - Obecnie patrzymy w przyszłość i chcemy poszerzać posiadaną przez nas wiedzę, technologię oraz zasoby, które pomogą nam opracowywać kolejne, przełomowe rozwiązania. Dobrym przykładem tego, jak w praktyce realizujemy tę wizję jest uruchomienie dwóch nowych działów: AI Marketing Lab i Creatives Lab.

Od momentu założenia spółka RTB House zmienia branżę marketingową, a wykorzystanie deep learningu jest postrzegane jako prawdziwy przełom. Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu w 100 proc. algorytmów, firma RTB House ponownie rzuciła wyzwanie sobie i branży reklamowej otwierając w maju 2018 roku AI Marketing Lab – oddzieloną od głównego działu R&D jednostkę, zajmująca się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu-technologii.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy, który zechce wesprzeć projekt, będzie mógł zbierać punkty podlegające wymianie na specjalne bonusy m.in. od Multikina.
Nowości Jogomi! w kampanii Bobovita
„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! W działaniach o charakterze 360° marka podkreśla, jak ważnym elementem diety niemowląt i małych dzieci jest urozmaicone menu oraz poznawanie różnorodnych smaków.
Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764