logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fujifilm przedstawia harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF

  PR 06.09.2021, przeczytano 360 razy
ilustracjastrzałka

Po dodaniu trzech nowych szkieł, w tym specjalistycznego obiektywu typu tilt & shift, linię obiektywów z mocowaniem typu G tworzyć będzie 17 modeli, co w jeszcze wyższym stopniu poprawi możliwości oferowane przez średnioformatowy system Fujifilm w zakresie obrazowania ultrawysokiej jakości


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fujifilm-przedstawia-harmonogram-rozwoju-linii-obiektywow-wymiennych-gf,392885,artykul.html

Koncern FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Gogo) przedstawił najnowszy, zaktualizowany harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF przeznaczonych do cyfrowych aparatów bezlusterkowych serii GFX wyposażonych w matrycę średniego formatu, w przybliżeniu 1,7 razy większą niż pełnoklatkowa matryca 35 mm.

Fujifilm zapowiedział dziś również premierę aparatu „FUJIFILM GFX50S II” i sprzedawanego w zestawie z aparatem obiektywu „GF35-70mmF4.5-5.6 WR”, który jest wszechstronnym, a jednocześnie kompaktowym i lekkim standardowym obiektywem zmiennoogniskowym. Wyposażenie obiektywu w wysuwany tubus sprawia, że jest on bardzo poręczny w użytkowaniu i rozszerza zakres okoliczności, w których można korzystać z systemu średnioformatowego.

Pierwszym obiektywem, który dołączy do zaktualizowanego harmonogramu rozwoju tej linii obiektywów, jest jasny obiektyw stałoogniskowy „GF55mmF1.7” (ekwiwalent ogniskowej 44 mm dla formatu 35 mm). Ten model o światłosile F1.7, w połączeniu z płytką głębią ostrości uzyskiwaną dzięki matrycy średniego formatu, pozwala wygenerować rozmycie tła o pięknej, kremowej charakterystyce. Model ten dołącza do innego jasnego obiektywu w linii szkieł z mocowaniem typu G – modelu „FUJINON GF80mmF1.7 R WR”.

Kolejną optyką, która pojawia się w harmonogramie, jest pierwszy ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z mocowaniem G - „GF20-35mm” (odpowiednik zakresu ogniskowych 16 mm – 28 mm w pełnoklatkowym formacie 35 mm). Ten szerokokątny zoom, zamocowany na aparacie średnioformatowym, uchwyci najmniejszy nawet szczegół we wspaniałych ujęciach w zakresie od szerokiego do ultraszerokiego kąta dzięki swej niesamowitej rozdzielczości, i z pewnością tchnie nowe życie w kreatywność fotograficzną.

Trzecim obiektywem, nad którym obecnie pracuje Fujifilm, jest obiektyw typu tilt & shift, który ma sprostać oczekiwaniom profesjonalnych fotografów. Jego zadaniem jest odchylanie i przesuwanie płaszczyzny ostrości oraz korekcja zniekształceń perspektywy, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie idealnych wizualnie i pozbawionych zniekształceń fotografii np. architektury przy zachowaniu ultrawysokiej jakości obrazu, którą pozwalają uzyskać tylko obiektywy linii GF. Jest to przez wielu oczekiwany obiektyw do zastosowań profesjonalnych w fotografii komercyjnej i innej.

Obecnie harmonogram rozwoju obiektywów dla serii GFX obejmuje łącznie 17 modeli, które zaspokajają szeroki zakres zróżnicowanych potrzeb klientów i oferują najwyższą możliwą jakość obrazu, którą można uzyskać dzięki matrycom światłoczułym średniego formatu.

Źródło: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

www.fujifilm.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764