logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja Gajusz z kampanią „Dzieci - śmieci”

  PR 27.04.2021, przeczytano 480 razy
ilustracja

Do końca kwietnia łódzka Fundacja Gajusz prowadzić będzie kampanię społeczną “Dzieci - śmieci”, która porusza temat krzywdzonych dzieci. Przygotowane animacje pokazują szokujące, prawdziwe historie bicia i znęcania się nad najmłodszymi, uświadamiają jak wiele wsparcia potrzebują dzieci, okrutnie doświadczone przez świat dorosłych. W realizacji kampanii w kanałach online Gajusza bezpłatnie wspiera Bluerank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fundacja-gajusz-z-kampania-_dzieci---smieci_,391249,artykul.html

Wizualnie kampania “Dzieci - śmieci” została oparta o animację i rysunek. Motyw przewodni to tonące dziecko, które jak się dowiadujemy, tonie w morzu krzywd. W poprzednich kampaniach często wypowiadali się podopieczni fundacji. Tym razem jest inaczej, bo poruszane problemy są bardzo intymne i bolesne.

Jednak pokazane w spotach historie Marysi, Damiana i Adasia wydarzyły się naprawdę.

- Wierzymy, że pełna emocji, niezwykle poruszająca kreacja, uwrażliwi społeczeństwo na potrzeby dzieci, które doświadczyły w życiu tak wiele zła, że niejeden dorosły nie zdołałby go udźwignąć. Zdecydowaliśmy się zrealizować ją pod kontrowersyjnym hasłem “Dzieci - śmieci”, by uświadamiać, jak wiele wsparcia potrzebują dzieci okrutnie doświadczone przez świat i dorosłych. Były bite, gwałcone, widziały za dużo: przemoc, krew, pornografię. Część została "tylko" opuszczona przez rodziców. Protestujemy w ich imieniu, bo skrzywdzone dzieci to NIE śmieci - mówi Tisa Żawrocka-Kwiatkowska, prezes Fundacji Gajusz.

Fundacja od 1998 r. opiekuje się ciężko i nieuleczalnie chorymi maluchami. Celem kampanii jest także zachęcanie do wspierania podopiecznych fundacji poprzez przekazanie 1% podatku.

Większość działań marketingowych związanych z promowaniem kampanii “Dzieci - śmieci” Fundacja Gajusz zdecydowała się oprzeć na kanałach internetowych. Spoty wyświetlane są w social mediach, na Youtube, w sieci wyszukiwania Google. W prowadzeniu kampanii Gajusza wspiera bezkosztowo Bluerank.

- Z Gajuszem współpracujemy od wielu lat, dzieląc się naszą wiedzą oraz wspierając fundację w realizacji prowadzonych kampanii i działań marketingowych. Robimy to z potrzeby serca, gdyż wiemy i widzimy jak dzięki jej zaangażowaniu i poświęceniu, historie chorych i krzywdzonych dzieci mają swoje szczęśliwe zakończenie. - dodaje Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

W prowadzenie działań dla Gajusza w Bluerank zaangażowani byli: Marta Wodzyńska (Social Ads Specialist), Magdalena Urbańska (Paid Search Executive), Aleksandra Lisiecka - Lenart (Senior SEO Analyst), Mariusz Woźniakiewicz (SEO Executive) oraz Marta Markowska (Marketing Manager).

Kampania kierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Gajusz uświadamia oraz uwrażliwia z rozmachem i na szeroką skalę, bo problem jest ogólnopolski, a nie lokalny.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764