logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Fundacja Hospicjum Onkologiczne i Grey Group Poland o śmierci innym językiem

  PR 16.03.2021, przeczytano 554 razy
ilustracja

Agencja reklamowa Grey Group Poland rozpoczyna działania pro bono dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa (FHO). W ramach współpracy FHO wspólnie z agencją zrealizują kampanię społeczną, której celem jest pozyskanie finansowania dla fundacji z 1% podatku oraz zmiana sposobu myślenia o śmierci i ostatnich momentach życia spędzonych w hospicjum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-fundacja-hospicjum-onkologiczne-i-grey-group-poland-o-smierci-innym-jezykiem,390651,artykul.html

Kampanię otwiera przygotowany przez agencję Grey spot, obrazujący śmierć jako ostatni etap życia. To czas, w którym – tak jak w każdym innym istotnym momencie – człowiek potrzebuje wsparcia, fizycznej i psychicznej obecności bliskich, z którymi można dzielić emocje. Ideą kampanii jest hasło: „Umieranie to podróż w nieznane. Dobrze jest wtedy mieć kogoś blisko”.

Narratorem spotu zgodził się zostać Andrzej Chyra. Muzyka z kolei skomponowana została specjalnie na potrzebę projektu przez jednego z najbardziej wszechstronnych polskich pianistów i kompozytora – Aleksandra Dębicza. Realizacja projektu możliwa jest między innymi dzięki aktorowi Przemysławowi Bluszczowi, który już nie pierwszy raz wspiera działania FHO. To z jego inicjatywy FHO oraz Grey Group Poland połączyły siły i rozpoczęły wspólną pracę nad kampanią.

Kampania ma zachęcać do przekazywania 1 procenta podatku dochodowego na wsparcie działań Fundacji Hospicjum Onkologiczne. Celem działań komunikacyjnych jest przełamanie tabu związanego z mówieniem o śmierci.

ilustracjastrzałka

– Są rzeczy, o których myślimy dopiero wtedy, gdy dotykają nas lub naszych najbliższych. Wszyscy czujemy naturalny lęk przed śmiercią, dlatego staraliśmy się przełamać konwencję przedstawiania tej kwestii, mówiąc o niej jako o ostatnim, ale bardzo ważnym, etapie życia – mówią autorzy pomysłu – Beata Kotnowska i Maciej Krawczyk z Grey Group Poland.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne jest organizacją pozarządową, okazującą pomoc ludziom u kresu choroby onkologicznej w ramach hospicjum domowego i stacjonarnego. Misją FHO jest całościowa opieka nad pacjentem paliatywnym oraz jego rodziną.

– Specjalistyczna pomoc to wsparcie zarówno dla pacjenta, jak i jego bliskich. Czas na wspólne przeżycie ostatnich chwil w komfortowych warunkach, poczuciu bezpieczeństwa i zaopiekowania są dla nich kluczowe – mówi Dorota Jasińska, prezes Zarządu Fundacji. – Działania dla naszych podopiecznych są nieodpłatne, dlatego potrzebujemy wsparcia ze strony społeczeństwa, aby nadal być blisko tych, którzy tego potrzebują.

Współpraca agencji z FHO będzie projektem długofalowym. Kolejny etap projektu wystartuje już w maju. Działania komunikacyjne dla Fundacji, także na zasadach pro bono, wspiera agencja Cohn & Wolfe. Koordynacją oprawy muzycznej zajęło się Big Sync Music, zaś wsparcia w zakresie planowania mediów udzieliła agencja Mindshare Poland.

Źródło: Grey Group

www.grey.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764