logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja Internetpr.pl na konferencji Impactor

   15.02.2007, przeczytano 1160 razy

21 lutego w Hotelu Marriott w Warszawie podczas 9. edycji konferencji IMPACTOR odbędzie się Dzień Specjalny pt. „Public Relations a nowe technologie" zorganizowany przez Związek Firm Public Relations przy współpracy z fundacją InternetPR.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fundacja-internetpr.pl-na-konferencji-impactor,5122,artykul.html

„Public Relations a nowe technologie"
Program Dnia Specjalnego Związku Firm Public Relations
pod patronatem merytorycznym fundacji InternetPR.pl

8:30 – 9:00 – rejestracja uczestników

9:00 – 9:05 – powitanie – Paweł Trochimiuk, prezes ZFPR

9:05 – 11:00 – Komunikacja w cyberprzestrzeni – witryny, serwisy tematyczne, pozycjonowanie witryn w wyszukiwarkach, internetowe biura prasowe, newslettery i systemy e-mailingowe, ekstranet i intranet – dyskusja ekspertów: prowadzenie – Norbert Kilen (On Board PR), eksperci: Łukasz Malczewski (Client Service Director, Compress SA), Mieczysław Sudnik (firma WSI - we simplify the Internet, doradca ds. marketingu internetowego w Polsce), Tomasz Karwatka (Janmedia), Michał Wolniak (Heureka), Marcin Maj (dyrektor zarządzający OS3 multimedia)

11:00 – 11:15 – przerwa kawowa

11:15 – 12:00 – Media relations w nowych czasach – co zmienił Internet w podejściu do media relations, jak skutecznie używać nowych narzędzi - Barbara Czerniawska (ITBC Communication), Sebastian Łuczak (Łuczak PR), Marek Woźniak (NetPR)

12:00 – 13:00 – Zarządzanie sytuacją kryzysową poprzez Internet – Adam Łaszyn, wiceprezes ZFPR, prezes Alert Media Communications

13:00 – 14:00 – lunch

14:00 – 14:45 – Kampanie PR w Internecie – case study Akumulator.pl – „Odświeżenie wizerunku marki Centra S.A. za pomocą nowego kanału komunikacji z klientem” – Dominik Wartecki, Internet Project Manager Agencja Reklamowa Fresh/Centra S.A.

14:45 – 15:30 – Stworzenie społeczności w Internecie – case study – Karolina Kraus, Product Manager serwisu społecznościowego „Moja Generacja”, Gadu-Gadu

15:30 – 15:45 – przerwa kawowa

15:45 – 17:00 – Wyprawa w przyszłość (niedaleką) - chaty, blogi, fora dyskusyjne, podcasting, videocasting, konwergencja mediów, RSSy, trendy społecznościowe i Web 2.0 – Marek Woźniak (netPR.pl), Sebastian Łuczak (Łuczak PR), Tomek Karwatka (Janmedia), Dominik Wartecki (Centra S.A./ Fresh)

Więcej informacji o konferencji Impactor w serwisie www.impactor.pl

Źródło: Fundacja internetPR.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764