logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny zachęca do zrobienia sobie Dnia na U

  PR 17.10.2022, przeczytano 898 razy
ilustracjastrzałka

Dzień na U, czyli dzień, w którym kobiety i mężczyźni biorą wolne, potwierdzają swoje zdrowie i nie szukają wymówek w postaci braku czasu. To, czego w razie potrzeby powinni szukać, to chwilowe zastępstwo, by móc pójść się przebadać. A takie na pewno się znajdzie, bo jest wiele postaci takich, jak Warszawska Syrenka, która w tegorocznej odsłonie kampanii poświęconej Dniu na U, pomaga, jak może, zastępując w pracy kogo tylko się da. Pokazano to w promującym akcję spocie, w którym poza Syrenką odgrywaną przez Aleksandrę Hamkało, pojawiają się także m.in. Marta Wierzbicka, Zofia Zborowska, Lara Gessler czy Mery Spolsky. Inicjatorem kampanii jest Fundacja Rak'n'Roll, którą po raz kolejny wsparła marka Avon oraz Prezydent m.st. Warszawy. Do grona partnerów dołączyło także Nationale-Nederlanden. Firma podkreśliła swój udział, dając pracownikom dodatkowy dzień wolny na przeprowadzenie badań profilaktycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fundacja-rak%E2%80%99n%E2%80%99roll-po-raz-kolejny-zacheca-do-zrobienia-sobie-dnia-na-u,397620,artykul.html

Tegoroczna odsłona akcji Dzień na U to już czwarta edycja kampanii inicjowanej przez Fundację Rak’n’Roll, która zachęca do regularnego potwierdzania zdrowia. Kontekstem, w którym wystartowały wszelkie działania związane z inicjatywą jest różowy październik i Europejski Dzień Zdrowia Piersi, jednak Dzień na U to nie tylko święto kobiet – Fundacja Rak’n’Roll pragnie, by każdy ustanowił jeden dzień w roku jako ten, w którym robi coś dla siebie i idzie potwierdzić zdrowie.

- Coroczne, profilaktyczne badania to przejaw dbania o siebie, który powinien stać się nawykiem każdej i każdego z nas. Naszym celem jest to, by dla Polek i Polaków było to tak samo naturalne i tak samo weszło im w krew, jak chociażby wykonywane rutyny pielęgnacyjne: pójście do fryzjera, „na paznokcie”, masaż czy do siłowni. Dążymy do tego zachęcając do wybrania jednego dnia w roku, w którym potwierdzenie zdrowia jest na pierwszym miejscu, a brak czasu nie stanowi wymówki – to właśnie Dzień na U. Bo ten raz w roku ktoś może Was zastąpić – apeluje Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll.

Na potrzeby tegorocznej edycji Dnia na U powstał spot, w którym Warszawska Syrenka odgrywana przez Aleksandrę Hamkało, wciela się w role sprzedawczyni w rybnym, fryzjerki i pogodynki. Umożliwia tym samym Pani Wandzi i Klaudii Kroczek (pogodynce) pójście na USG i potwierdzenie zdrowia piersi, a Lara Gessler, Iga Krefft, Zosia Ślotała, Jagna Niedzielska, Marta Wierzbicka i Zofia Zborowska, mogą dzięki temu bez zmiany planów udać się do salonu fryzjerskiego czy zrobić zakupy w sklepie rybnym, w których chwilowo biznesem zajmuje się Syrenka. Mimo niemałego zdziwienia Mery Spolsky, Natalii Klimas, Marii Dębskiej i Meli Koteluk, które spacerując po Bulwarach Wiślanych, oczekiwały, że zobaczą Warszawską Syrenkę, ta postanowiła pomóc innym kobietom utrzymać regularność w badaniu piersi. Bo wszyscy powinni ten jeden raz w roku wziąć Dzień na U, a brak czasu nie może być tutaj wymówką. Nawet, jeśli obowiązki nie poczekają, można na chwilę przekazać je komuś innemu.

- Wiemy z wielu badań, że jedną z wymówek do niebadania się jest brak czasu. Dlatego jako firma, która od lat edukuje Polaków w temacie zdrowia i angażuje się w akcje profilaktyczne, z ogromną przyjemnością zostaliśmy partnerem kampanii Dzień na U. Razem z Fundacją Rak’n’Roll chcemy uświadamiać kobiety i mężczyzn, jak ważne jest znalezienie czasu na wykonanie badań profilaktycznych i potwierdzenie swojego zdrowia. Nasz udział w kampanii to także wyjście naprzeciw oczekiwaniom pracowników. Dzięki wprowadzeniu Dnia na U, umożliwiamy pracownikom wykonanie badań w czasie pracy. Chcemy pokazać, że nie ma nic ważniejszego niż troska o własne zdrowie, a taki dzień powinien stać się dla nas coroczną tradycją – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Rzecznik Prasowy Nationale-Nederlanden.

ilustracjastrzałka

- Naszym celem w Avon od zawsze jest i będzie tworzenie lepszego świata dla kobiet. Dlatego jako pierwsza firma w Polsce, przystąpiliśmy do kampanii Dzień na U i daliśmy wszystkim naszym pracownikom dodatkowy dzień wolny w roku na badania profilaktyczne. Chcemy inspirować kobiety do tego, by dbanie o piersi było częścią ich stylu życia. Dzień na U zbiega się z naszą flagową październikową akcją „Gabinety z Różową Wstążką, która w tym roku obchodzi swoje 15-lecie działania. W ramach akcji dofinansowaliśmy już ponad 58 tysięcy badań USG dla kobiet. Co roku przekazujemy na ten cel 500 tys. zł. Wraz z najlepszymi gabinetami ginekologicznymi sprawiamy, że Polki mogą wziąć swój Dzień na U i potwierdzić zdrowie swoich piersi – deklaruje Agnieszka Isa, General Manager Avon Polska.

Wysiłki Fundacji Rak’n’Roll wspierają pracodawcy, którzy przystępując do Programu Dzień na U, zapewniają wszystkim swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w ramach pracy, np. poprzez przyznanie czasu wolnego, przekazanie pakietu medycznego czy zorganizowanie badań na terenie firmy. Już prawie 30 000 osób w 32 firmach dostaje czas na potwierdzenie zdrowia od swoich pracodawców. Avon jest pierwszą firmą w Polsce, która wprowadziła Dzień na U dla wszystkich swoich pracowników, zarówno w biurze w Warszawie jak w fabryce oraz centrum dystrybucyjnym w Garwolinie. Dodatkowy, w pełni płatny dzień w roku na profilaktykę to również nieodłączny element pracy w Fundacji Rak’n’Roll oraz agencji DDB Warszawa, które od 2019 roku tworzą kampanię Dzień na U, a od tego roku również w Nationale-Nederlanden, które dołączyło do partnerów kampanii. Wśród firm z Dniem na U znajdują się: Alior Bank, Aurero, Baltic Control, Bee Talents, Big Picture, Broadway Beauty, Bridgestone, DHL Express Poland, Digitalx, Gizmi, Grupa ANG S.A. (dawniej ANG Spółdzielnia), Grupa naTemat, HSS Work, Ilabo, Infemini Medi Home, Leonardo Hotels, MIYA Cosmetics, newonce, PHD Media Direction, Reckitt, RRG Warszawa, Setapp, SIX Global Services AG S.A., SolveQ, „Społem" Tarnowska Spółdzielnia Spożywców, Travelist, Urząd m.st. Warszawy, Varico.

Za tegoroczną strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, która już po raz czwarty angażuje się w kampanię Dzień na U. PHD Media Direction jest odpowiedzialne za planowanie mediów. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Rio De Post, a dźwięk Głośno. Muzyka, którą można usłyszeć w spocie to podkład utworu autorstwa Mery Spolsky – jednej z Ambasadorek akcji, która wystąpiła też w wideo. Za działania PR, w tym media relacje, proaktywne prowadzenie biura prasowego, pozyskanie ambasadorów do akcji oraz kompleksowe działania w ramach współprac z influencerami odpowiada agencja Big Picture. Wszystkie podmioty zaangażowały się w kampanię pro publico bono.

  • Client: Fundacja Rak’n’Roll
  • Agency: DDB Warszawa    
  • Creative Director: Tomasz Zieliński
  • Creative Team: Marcin Rychlik, Wojciech Pleskacz, Tomasz Wolnik
  • Agency Producer: Gabriela Mikołajczyk, Antonina Kolarczyk
  • Client Service: Antonina Kolarczyk
  • Creative Project Manager: Agata Niedźwiadek
  • Design Team: Marcin Szmidt, Mateusz Kroczek
  • Production Company: Papaya Films
  • Director: Maria Makowska
  • DP: Tomasz Ziółkowski
  • Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
  • Producer: Ada Kornecka
  • Production Manager: Szymon Ziegler
  • Production Coordinator: Kinga Piwowarska
  • Production Assistant: Alicja Danowska
  • Production Designer: Ładne Rzeczy Katarzyna Pielużek Ewelina Rosłaniec
  • Costume Designer: Sara Milczarek
  • Costume Designer Assistant: Monika Tomczak
  • Make-up: Paula Celińska, Kasia Łuczak, Sylwia Dynerowicz
  • Photographer: Dominika Jendrysik
  • Editor: Maciej Obara
  • Postproduction: RIO De Post
  • Post Producer: Kasia Kowalczyk
  • Online/Compositing: Rafał Franczak
  • Data Manager: Paweł Szymczyk
  • Colorist: Przemek Niedźwiecki
  • Audio Production: GŁOŚNO
  • Realizator: Dariusz Podhajski | GŁOŚNO
  • Postproducentka dźwięku: Julia Niebielska | GŁOŚNO
  • Music: Mery Spolsky

Cast:

  • Ola Hamkało
  • Wandzia: Julia Foks / JMC
  • Pan Klient: Krzysztof Turowski / Tago
  • Lekarka: Delfina Suchenek / Dellart
  • Iga Krefft
  • Jagna Niedzielska
  • Klaudia Kroczek
  • Lara Gessler
  • Maria Dębska
  • Marta Wierzbicka
  • Mela Koteluk
  • Mery Spolsky
  • Natalia Klimas
  • Zosia Ślotała-Haidar
  • Zosia Zborowska-Wrona

Special thanks: Sklep Rybny “Akwen”; Tallulah Hair & Beauty; Stream Space

ilustracjastrzałka

Źródło: Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!

www.raknroll.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764