logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja Świętego Mikołaja startuje z kampanią Stypendium zmienia życie

  PR 31.08.2021, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z nadejściem nowego roku szkolnego Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem Stypendium zmienia życie, poprzez którą chce zwrócić uwagę na sytuację zdolnych dzieci z niezamożnych rodzin. Tym samym realizuje ideę, aby w Polsce nie było ani jednego dziecka, które z powodu trudnej sytuacji finansowej nie może rozwijać swoich talentów i zainteresowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fundacja-swietego-mikolaja-startuje-z-kampania-stypendium-zmienia-zycie,392813,artykul.html

W ramach kampanii została przygotowana specjalna strona internetowa www.mikolaj.org.pl/stypendium, na której można znaleźć informacje dotyczące Stypendiów św. Mikołaja, a także przekazać darowiznę.

Od września na stronie będą również publikowane wywiady z ambasadorami tegorocznego programu stypendialnego m.in: dziennikarką Martą Januszewską, Edytą Jungowską, Arturem, Andrusem, Wojciechem Widłakiem czy Magdaleną Witkiewicz. Ambasadorzy odpowiedzą na pytania: czy lubili chodzić do szkoły, jakimi byli uczniami oraz jakie przedmioty ich interesowały.

- Szkołę lubiłam jeszcze zanim do niej chodziłam. W wieku 5 lat tak bardzo chciałam tam chodzić, że mama zapisała mnie wcześniej do zerówki, tym samym rok wcześniej rozpoczęłam edukację. Z pewnością wpływ na to miał fakt, że mama nauczyła mnie bardzo wcześnie czytać i pisać. I pokazała, że nauka to bardzo fajna rzecz. A potem już sama pochłaniałam różne książki i lubiłam się uczyć właściwie wszystkiego. Tak, byłam prymuską. Właśnie dlatego, że nauka nowych rzeczy to zawsze była dla mnie przyjemność. To się nieco zmieniło dopiero  w liceum. – zdradza dziennikarka Marta Januszewska.

- Był czas, kiedy uwielbiałem matematykę. Potem nagle poniosło mnie w stronę historii. Chyba zawsze sprawiał mi przyjemność język polski. A, i jeszcze coś - bardzo lubiłem język rosyjski. Na każdym etapie nauki, tym językiem, który wtedy traktowaliśmy wszyscy jako coś niepotrzebnego, narzuconego, moje rusycystki potrafiły mnie naprawdę zainteresować. To od nich dowiedziałem się kto to jest Wysocki, to dzięki nim usłyszałem Okudżawę czy Żannę Biczewską. Dawały mi delikatnie do zrozumienia, że w tym języku na „in” kończy się nie tylko „Lenin”, ale przede wszystkim „Puszkin”. O! Uwaga! Będzie puenta w języku obcym! I teraz, kiedy wspominam swoje szkoły, „Ja pomniu cziudnoje mgnowienie”. – opowiada dziennikarz Artur Andrus

Stypendium św. Mikołaja to stypendium na cele edukacyjne, które otrzymują co miesiąc przez cały rok szkolny uczniowie ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych z różnych zakątków Polski, najczęściej z małych miejscowości.

- Otrzymane stypendium dziecko może przeznaczyć na rozwijanie swoich talentów, zakup niezbędnych szkolnych pomocy, opłacenie kursów językowych czy obozów sportowych. Na koniec roku szkolnego każdy stypendysta przesyła sprawozdanie ze swoich osiągnięć wraz z raportem z wydatkowania stypendium. – mówi Izabela Stawicka z Fundacji Świętego Mikołaja

Kampania będzie promowana także w Internecie, mediach społecznościowych i w radiu. Głosu do spotu radiowego użyczyła aktorka Edyta Jungowska.

- Nasi stypendyści to wyjątkowe dzieci. Dobrze się uczą, mają marzenia dotyczące przyszłości i liczne zainteresowania, a poza tym angażują się w pomoc innym, działają jako wolontariusze lub po prostu pomagają potrzebującym ze swojego otoczenia. Właśnie takie dzieci chcemy wspierać także w tym roku szkolnym. – dodaje Antonina Grządkowska, koordynatorka Stypendiów św. Mikołaja.

Darczyńcy i sympatycy fundacji otrzymają w połowie miesiąca do swoich skrzynek pocztowych listy zachęcające do wspierania zdolnych uczniów.

Kampania jest współfinansowana przez Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich NOWEFIO na lata 2021–2030.

Źródło: Fundacja Świętego Mikołaja

www.mikolaj.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764