logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Funkcja rozdzielania zadań w ploterach Eurolaser

  PR 17.02.2010, przeczytano 1309 razy
ilustracjastrzałka

Trudno porównać do czegokolwiek to, co można osiągnąć dzięki przyciskowi Remote. Wyobraź sobie tylko, że mógłbyś zobaczyć swoją kuchnię z dwóch miejsc na raz. W jednym momencie sprzątasz po obiedzie i przygotowujesz deser. Mając taki pomysł w wyobraźni, Eurolaser postanowił zrealizować go w swoich urządzeniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/funkcja-rozdzielania-zadan-w-ploterach-eurolaser-,10238,artykul.html

W praktyce oznacza to, że ładowanie lub zdejmowanie obiektu odbywa się w jednym miejscu a w drugim bez zakłóceń trwa praca urządzenia. Zależnie od aplikacji i rozmiarów zadania wydajność może wzrosnąć o ponad 75%. Oto zalety naszego rozwiązania:

-Wydajna produkcja seryjna
-Brak poślizgów w pracy
-Niższe zużycie energii
-Łatwiejsza obsługa
-Stały poziom wydajności
-Ciągła praca lasera i systemu odprowadzającego

Czas pracy jest niezwkle istotny zarówno w przypadku dużych produkcji jak i małych serii. Przycisk Remote umożliwia rozpoczęcie cięcia w dwóch miejscach na raz. W takiej sytuacji program sterujący zawsze tak samo pamięta punkt zerowy- jest on taki sam, obojętnie gdzie na stole do grawerowania umieszczone są obrabiane obiekty. To znacznie upraszcza proces umieszczania obiektu na stole i ładowania pliku w programie sterującym. Jeśli proces produkcji zbyt mocno przyspiesza, karetka przesuwa się do pozycji bezpiecznej, tzn. w wolną przestrzeń między jednym a drugim obrabianym obiektem. Dzięki systemowi wizualnego rozpoznania materiały obrabiane mogą być umieszczane precyzyjnie. Jednocześnie uzyskujemy bezpieczeństwo, efektywność, prostotę i precyzję. Innowacje wprowadzane w naszych urządzeniach powstają dzięki Działowi Aplikacji firmy Eurolaser, który poszukuje udoskonaleń we współpracy z naszymi klientami.

Więcej na lasery.pl.
Michał Reimer
Źródło: lasery.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
Piotr Morko awansuje w Newline Interactive
Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz...
Superbet i Lech: real time branding na stadionie
„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich...
Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764