logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Funkcjonalność i uwodzenie w kampanii Komandor

  PR 28.09.2015, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka

Pokochaj Komandora – to nie oferta biura matrymonialnego lecz hasło kampanii marketingowej firmy Komandor, wiodącego producenta zabudowy wnętrz. Marka uwodzi kreacją trzech linii produktowych: Classic, Gold, Vip oraz zmysłowym, bezramowym systemem Heliodor do drzwi przesuwnych szaf i garderób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/funkcjonalnosc-i-uwodzenie-w-kampanii-komandor,26086,artykul.html

Kampania Pokochaj Komandora wystartowała we wrześniu i potrwa do października. Emisja odbywa się na kilku płaszczyznach obejmując telewizję, internetowe portale branżowe, plakaty oraz mailing. Spoty sponsoringowe można zobaczyć w takich kanałach jak TVN, Fokus, Polsat Cafe czy Polsat News.

Firma Komandor istnieje na rynku ponad 20 lat. Doświadczenie jakie zdobyliśmy w tym czasie pozwoliło nam sprofilować działania do określonych grup odbiorców. W ten sposób, w kampanii reklamowej Pokochaj Komandora wyłoniliśmy trzy grupy naszych klientów, do których dopasowaliśmy odpowiednie stylizacje szaf wnękowych oraz garderób – komentuje Tomasz Świlczewski, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Komandor.

Zamysł najnowszej kampanii najlepiej oddaje spot, który odnosi się do rzeczowych argumentów, podkreśla atuty firmy i jej rzetelność. Dzięki klasycznej, ale ujmującej dynamiką muzyce oraz pełnej uroku grze aktorów - zachęca do zmysłowego poznania produktu.

Romans z klasyką

Stonowana elegancja, nawiązująca do klasycznych kanonów mody wnętrzarskiej – to pierwsza propozycja Komandora, jaką marka próbuje oczarować swoich klientów. Oferta Komandor Classic dedykowana jest osobom ceniącym tradycyjne rozwiązania oraz komfort, jakie uzyskano poprzez zastosowanie drzwi przesuwnych w systemie Standard lub Lux w szafie wnękowej. Fronty takiego rozwiązania pokryte są płytą laminowaną oraz obszernym lustrem, co nadaje wnętrzu efekt poprawnej elegancji.

Uwodzenie stylem

Inną stylistyką promowaną przez kampanię jest linia Komandor Gold, która  przypisywana jest osobom ceniącym styl i elegancję w nowoczesnym wydaniu. Kolekcja ta wykorzystuje drzwi przesuwne w systemie Szafir, Sahara lub Lazuryt, a fronty szaf ozdabia efektowne kolorowe szkło Colorimo firmy Mochnik, która otrzymała prestiżową nagrodę RedDot Awards. Taki element wyposażenia wprowadza poczucie lekkości dodając wnętrzu głębi i blasku.

Kusząca odrobina luksusu

O krok dalej idzie linia Komandor VIP, która próbuje podbić serca osób lubiących ekskluzywne rozwiązania. W tej kreacji rekomendowana jest zabudowa drzwi przesuwnych w systemie Heliodor.

System Heliodor cechuje się przede wszystkim nowoczesnością i delikatnym wykończeniem z niewidocznymi ramami.  System ten jest pierwszym systemem drzwi przesuwnych z intuicyjnym mechanizmem „naciśnij i otwórz” dzięki zastosowaniu domykacza Comfort Touch. Takie rozwiązanie gwarantuje funkcjonalny charakter i jednocześnie nadaje nowoczesny i designerski wygląd całemu wnętrzu – jest idealnie dopasowane do wymagających klientów - podkreśla Tomasz Świlczewski, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Komandor.

Źródło: Komandor

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764