logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Funktional i 365agencja z roczną obsługą kierowcy w Rajdowych Mistrzostwach Świata

  PR 12.04.2018, przeczytano 495 razy
ilustracjastrzałka

Krakowskie agencje Funktional i 365 agencja połączyły siły. W sezonie 2018 zajmują się kompleksowym wsparciem marketingowym Łukasza Pieniążka - jedynego polskiego kierowcy startującego w Rajdowych Mistrzostwach Świata w klasie WRC-2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/funktional-i-365agencja-z-roczna-obsluga-kierowcy-w-rajdowych-mistrzostwach-swiata,36133,artykul.html

Wieloletnie doświadczenie Funktional w obszarze strategii, reklamy i designu zostało uzupełnione kompetencjami 365 agencja w obszarze obsługi public relations sportowców i wydarzeń sportowych.

- Wybrałem Funktional, gdyż są agencją spoza świata motorsportu, prezentującą wysoki poziom i dobrze zrozumieli moje cele. Zależało mi na stworzeniu czegoś kreatywnego i zupełnie innego, do czego potrzebne jest świeże spojrzenie - mówi Łukasz Pieniążek.

Funktional odpowiada za strategię, branding i komunikację wizualną projektu, natomiast zespół 365 agencja odpowiada za promocję w mediach społecznościowych i tradycyjnych, prowadząc m.in. biuro prasowe zawodnika.

- Pracując nad budową marki Łukasza, chcemy przenieść nasze dotychczasowe doświadczenia związane z budowaniem marek na grunt sportowy - mówi Hubert Pokrowiecki, prezes agencji Funktional - Od początku współpracy z Łukaszem dbamy o spójny przekaz, oryginalność kreacji i tworzenie niestandardowych rozwiązań - dodaje.

- Cieszymy się na kolejną sportowo-medialną przygodę – dodaje Tomasz Orzechowski, prezes 365 agencja.

Za realizację kontraktu z ramienia agencji Funktional odpowiada Joanna Wal. Po stronie 365 agencja działania koordynuje Anna Dziedzic.

Źródło: 365agencja

www.365agencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kompaktowy aparat cyfrowy Fujifilm X100VI
Fujifilm X100VI oferuje nie tylko najnowszą matrycę światłoczułą i najnowocześniejszy procesor przetwarzania obrazu. Jest również pierwszym przedstawicielem serii X100 wyposażonym w układ stabilizacji obrazu w korpusie.
Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764