logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Futrzasta łapa w kampanii Petrepublic

  PR 02.10.2023, przeczytano 441 razy
ilustracjastrzałka

W niedzielę, 1 października ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki PetRepublic, jednego z największych w Polsce producentów karmy mokrej dla zwierząt. Pod hasłem „TU RZĄDZI FUTRZASTA ŁAPA” marka w zabawny sposób pokazuje świat, w którym rządzą zwierzęta, ustanawiając swoje własne zasady. Spot reklamowy był konsultowany z psami i kotami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/futrzasta-lapa-w-kampanii-petrepublic,401564,artykul.html

Historia prezentowana w nowej kampanii PetRepublic przedstawia Futrzastą Republikę. To wizja idealnego świata psów i kotów, która przepełniona jest swobodą, zabawą i relaksem. Dopełnieniem szczęścia czworonogów jest wartościowa i smaczna karma. 

W Futrzastej Republice, to zwierzęta ustanawiają zasady, przy zrozumieniu i akceptacji swoich opiekunów. To również zwierzęta decydują, co chcą zjeść. Wybierając zachowania ilustrujące poczucie komfortu naszych czworonożnych przyjaciół bazowaliśmy na sytuacjach, które miłośnicy zwierząt znają ze swojej codzienności. Zdecydowaliśmy się na te najpopularniejsze, czyli wskakiwanie na kanapę kiedy są na niej opiekunowie, czy kreatywne wykorzystanie mebla, który chwilę temu zmienił swoje zastosowanie, bo kot zadecydował, że od teraz będzie drapakiem - mówi Katarzyna Olszewska, Senior Marketing Manager CPF Poland, odpowiedzialna za rozwój marki PetRepublic. Prywatnie opiekująca się własną republiką psów i kotów.

Koncept kreatywny, niespotykany szerzej w reklamie, wykorzystuje elementy interaktywne, jak kierowany do zwierzaków „hymn” Futrzastej Republiki. - W PetRepublic kochamy zwierzęta i spędzamy z nimi sporo czasu. Zauważyliśmy, że dźwięki, które wydaje gumowa zabawka w wyjątkowy sposób przykuwają ich uwagę. Nie mogliśmy pominąć tego wątku w spocie. Można powiedzieć, że konsultowaliśmy z naszymi pasami i kotami ścieżkę dźwiękową - dodaje Olszewska.

W Polsce żyje blisko 16 milionów psów i kotów. Zespół R&D PetRepublic stawia na wartościowe produkty, odpowiadające na potrzeby żywieniowe zwierząt, ale również oczekiwania budżetowe opiekunów. PetRepublic oferuje karmę w różnych wariantach: ekonomiczną (Frendi) oraz ze średniej półki cenowej (PetRepublic). Obecnie trwają prace nad wprowadzeniem produktów premium.

Kampania oparta jest na ogólnopolskich kanałach telewizyjnych grupy TVN, TVP i wybranych kanałach POLSAT. Bohaterowie PetRepublic pojawią się także w serwisach VOD, w kanałach społecznościowych Instagram i Facebook. Hasłem wspierającym akcję w mediach społecznościowych jest #takakarma.

Za strategię, koncepcję kreatywną i całość kreacji materiałów do kampanii „Tu rządzi futrzasta łapa”, jak również za planowanie i zakup mediów odpowiada GPD Agency. Spoty reklamowe zrealizował natomiast GPD Film studio w Swadzimiu.

CPF Poland, wspólnie z SuperDrob tworzą multifoodową grupę, w ramach której oferowane są produkty z kurczaka, semi, produkty convenience, dania gotowe, ryby, owoce morza, produkty wegetariańskie i wegańskie, a także karma dla zwierząt.

Źródło: PetRepublic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku, przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak niezmiennie opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
Binance w kampanii promocyjnej chce rozdawać dolary
Binance, największa na świecie giełda kryptowalut i ekosystem blockchain, rozpoczęła nowa kampanię promocyjną o nazwie "Krypto jest lepsze z Binance". W ramach kampanii zostanie zaprezentowanych dziesięć historii użytkowników Binance z całego świata, którzy wykorzystali platformę i kryptowaluty, aby poprawić jakość swojego życia. Częścią kampanii są także dwa...
„Dom” w świątecznej reklamie Allegro
“Dom” to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie. Allegro w tegorocznej kampanii porusza temat mijającego czasu i tego jak wpływa on na relacje z bliskimi.
„Praska Ślizgawka” w świątecznej kampanii Pepsi
Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764