logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Future Capital inwestuje w More Bananas

  PR 27.02.2020, przeczytano 512 razy

Krakowska agencja marketingowa More Bananas nawiązała współpracę z przedsiębiorstwem Future Capital, zajmującym się pośrednictwem finansowym między firmami i osobami prywatnymi. Agencja odpowiada za działania strategiczne oraz działania operacyjne w zakresie content marketingu, prowadzenie social mediów, Facebook i Google Ads oraz e-mail marketing.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/future-capital-inwestuje-w-more-bananas,385848,artykul.html

- Przed nami niełatwe zadanie - zbudowanie zaufania i zwiększenie rozpoznawalności marki związanej z finansami. W Polsce pożyczki społecznościowe nie są tak popularne jak na zachodzie i mimo, że można na nich nieźle zarobić, wciąż korzysta z nich niewiele osób. Ale chcemy to zmienić – mówi Jacek Szczepan, social media specialist w More Bananas.

Future Capital to portal pożyczek społecznościowych, który łączy przedsiębiorców oraz osoby prywatne (inwestorów). Umożliwia właścicielom firm pozyskanie środków na rozwój biznesu, a osobom zainteresowanym pomnażaniem pieniędzy, pokazuje alternatywne metody inwestowania kapitału.

Do kluczowych zadań agencji należy optymalizacja komunikacji marki online. W zakres obsługi More Bananas wchodzi: prowadzenie profilu na Facebooku, copywriting na potrzeby marki, wysyłka newslettera oraz zakup mediów: Facebook Ads i Google Ads.

Za działania odpowiedzialni są: Jacek Szczepan (social media specialist), Amadeusz Kusibab (performance marketing specialist), Agnieszka Gałczyńska (content manager) i Michał Oleksiej (art director).

Agencja pozyskała klienta w wyniku złożonej oferty. Współpraca między markami rozpoczęła się jeszcze w 2019 roku.

Źródło: More Bananas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764