logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

G City partnerem kampanii Mosznowładcy

  PR 26.11.2023, przeczytano 428 razy
ilustracjastrzałka

Trwa jubileuszowa edycja kampanii Mosznowładcy, która na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń wielu polskich miast! Jej organizatorem i pomysłodawcą jest Fundacja Kapitan Światełko. W tym roku akcję aktywnie wspiera aż siedem centrów handlowych należących G City Europe. W ramach tego projektu wszyscy chętni panowie mogą wykonać bezpłatne badania pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder oraz prostaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/g-city-partnerem-kampanii-mosznowladcy,402228,artykul.html

Od dekady twórcom kampanii Mosznowładcy przyświeca jeden cel – zachęcanie mężczyzn do dbania o swoje zdrowie intymne i umożliwienie im skorzystania z bezpłatnej profilaktyki nowotworów jąder i prostaty. Na przestrzeni tych lat kampania rozrosła się i nabrała rozmachu. Dzięki wsparciu G City (dawniej Atrium) na tegorocznej mapie kampanii pojawiło się wiele nowych lokalizacji, a badania są realizowane przez niemal trzy miesiące – od końca września do początku grudnia!

W tym roku kampanię aktywnie wspiera aż siedem centrów należących do G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate). Z bezpłatnych badań skorzystali już klienci białostockiego CH Biała, warszawskiej galerii Atrium Targówek, wrocławskiej Galerii Dominikańskiej, bytomskiej Plejady, Focusa w Bydgoszczy i pilskiej galerii Kasztanowa. Na początku grudnia Mosznowładcy zawitają do warszawskiej Promenady.

 – Mamy świadomość, że nasze centra handlowe są znaczącymi ośrodkami życia społeczno-towarzyskiego, a ich wysoka odwiedzalność stanowi olbrzymi potencjał w dotarciu do szerokiej grupy odbiorców. Profilaktyka to ważny społecznie temat i dlatego co roku chętnie wspieramy kampanię Mosznowładcy i, kiedy tylko to możliwe, angażujemy się także w inne akcje prozdrowotne, ułatwiając lokalnym społecznościom dostęp do bezpłatnych badań – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe i dodaje – Na początku grudnia w Atrium Kasztanowa w Pile, realizowane będzie kolejne wydarzenie, tym razem skierowane do kobiet – Biustowniczki. Już teraz serdecznie na nie zapraszamy i zachęcamy do śledzenia aktualności na stronach internetowych i w social mediach naszych galerii.

W ramach akcji można skorzystać z bezbolesnych, nieinwazyjnych badań USG jąder oraz przesiewowych badań poziomu PSA, markera nowotworu prostaty. Co roku badania przyciągają tłumy mężczyzn w galeriach handlowych na terenie całej Polski. W poprzednich edycjach łącznie przebadano blisko 25 000 mężczyzn, z czego w samym ubiegłym roku 7000. Zdiagnozowano 184 nowotworów. Dzięki tym bezpłatnym badaniom osoby z wykrytą nieprawidłowością mogą wcześniej zacząć się leczyć i rozwiązać problem z mniejszymi konsekwencjami dla swojego zdrowia. Nowotwory rozwijają się bardzo szybko i każdy miesiąc ma znaczenie.

  • Więcej informacji o kampanii oraz placówkach, w których można wykonać badanie znajduje się na https://mosznowladcy.pl/

Źródło: G City

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.
Semwaw#2 – startup edition
semWAW 22 marca impreza semWAW powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego.
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Brandlift.
Współpraca IAB Polska z WSIiZ wchodzi na wyższy poziom
Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie współpracuje z IAB Polska od 2017, rozwijając programy kształcenia, wymieniając doświadczenia i standaryzując kompetencje w branży. W ramach tej współpracy kandydaci mogą zdawać egzamin DIMAQ także w Rzeszowie, a nie jak wcześniej tylko w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wszystko za sprawą pierwszego...
Przewodnik po DSA (Akt o Usługach Cyfrowych)
DSA (Digital Services Act, Akt o Usługach Cyfrowych) to jedna z najważniejszych regulacji branży internetowej ostatnich lat, zwana potocznie konstytucją internetu. Jest to akt prawny Unii Europejskiej, który nakłada na firmy cyfrowe w całej UE odpowiedzialność za treści zamieszczane na ich platformach w celu tworzenia bezpieczniejszego środowiska internetowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764