logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

G-Shock sponsorem nowego formatu Meczyki.pl - Czas Decyzji

  PR 09.07.2024, przeczytano 200 razy
ilustracjastrzałka

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/g-shock-sponsorem-nowego-formatu-meczyki.pl---czas-decyzji,404936,artykul.html

Czas Decyzji to nowy format popularnego kanału YouTube Meczyki, którego gospodarzami i prowadzącymi są Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK oraz Radosław Przybysz, dziennikarz Meczyki.pl. Program ma swoją premierę 9 lipca. Prowadzący zaproszą do rozmów najciekawszych ludzi ze świata sportu oraz artystów, którzy opowiedzą o swoich kluczowych życiowych decyzjach. Dlaczego zdecydowali się na taki, a nie inny transfer? Co było powodem zakończenia kariery? Kto tak naprawdę odpowiada za przebieg karier - sportowiec czy manager? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzą m.in. zawodnik Michał Janota czy producent muzyczny znany pod pseudonimem Pedro.

Skąd pomysł na taki format i współpracę? Janusz Walczuk to ambasador marki G-SHOCK, jeden z najważniejszych twórców współczesnej polskiej sceny rapowej. Jako młody, wciąż eksperymentujący artysta swój „czas decyzji” przechodzi wyjątkowo intensywnie. W programie będzie dociekał, co wpływa na ważne decyzje w karierze piłkarzy, inspirując siebie i odbiorców. Program poprowadzi wspólnie z dziennikarzem Meczyki.pl, Radosławem Przybyszem, który jak nikt inny zna się na świecie polskiej piłki nożnej i narodowej reprezentacji. Usłyszymy mnóstwo anegdot, informacji i plotek zza kulis polskiej sceny sportowej.

Janusz Walczuk od ponad roku jest ambasadorem G-SHOCK, marki zegarków, która od zawsze jest blisko sportu, tworząc zegarki, w myśl haseł #nevergiveup i #absolutetoughness. G-SHOCK w 2023 świętował swoje 40-lecie.

Źródło: Casio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard1, w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją drużynę narodową na żywo. Wskazują to również wyniki oglądalności rozgrywek podczas EURO 2024. Mecze transmitowane przez TVP1 gromadziły przed telewizorami...
Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764