logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics

  PR 24.02.2024, przeczytano 447 razy
ilustracja

Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gabi-drzewiecka-nowa-ambasadorka-marki-technics,403224,artykul.html

W filozofii marki Technics zakorzeniona jest głęboka świadomość, że wrażenia słuchowe to nie tylko kwestia surowej technologii, lecz również emocjonalna i magiczna więź między ludźmi, a muzyką. Marka pod hasłem rediscover music zachęca do odkrycia na nowo prawdziwie emocjonalnych doznań, płynących z niespotykanych dotąd dźwięków.

Gabi emanuje energią i charyzmą, co w połączeniu z jej doświadczeniem, doskonałą znajomością branży i przede wszystkim miłością do muzyki, tworzy wręcz idealną kompozycję, która nada świeżego spojrzenia na wartości marki – powiedział Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager, Technics.

Gabi Drzewiecka to znana i ceniona dziennikarka muzyczna, a także członkini Akademii Fonograficznej. Niesamowicie ważna jest dla niej profesjonalna jakość dźwięku, dlatego też nie bez znaczenia pozostaje sprzęt, z którego korzysta na co dzień. Marka Technics słynie z krystalicznego brzmienia, a w jej portfolio znajduje się wiele produktów, które wzniosą jej komfort pracy na wyższy poziom.

Perfekcyjnym przykładem są flagowe, douszne słuchawki Technics EAH-AZ80. Piękny, minimalistyczny design, wygodna konstrukcja, płynne przełączanie urządzeń ( Multipoint Bluetooth umożliwia połączenie z nawet trzema urządzeniami) oraz doskonała czystość dźwięku z redukcją szumów. Dzięki zaawansowanej technologii, są one nie tylko idealnym narzędziem pracy, ale pozwalają również na jeszcze intensywniejsze doświadczenie świata dźwięku i odkrywanie muzyki na nowo.

Kontrakt Gabi Drzewieckiej ma charakter długofalowy, a jego pierwszym efektem będzie realizacja kampanii promocyjnej, skoncentrowanej na produktach marki. Aby być na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami, w które będzie zaangażowana nowa ambasadorka, śledźcie kanały social media Technics Poland.

Źródło: Panasonic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764