logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gabriela Borecka Content Designerem w San Markos

  PR 06.02.2018, przeczytano 521 razy

Gabriela Borecka jako content designer w zespole San Markos, wzmocni agencję w obszarze social i digital. Współpracowała z K2 Internet oraz jako freelancer realizowała projekty dla agencji Concept House i Adcom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gabriela-borecka-content-designerem-w-san-markos,35348,artykul.html

Pracowała m.in. dla takich marek jak: IKEA, Velvet Care, Fox Polska, Salve Medica oraz dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych.

Gabriela z jest z wykształcenia pedagogiem, coachem i pracownikiem socjalnym.
Jest humanistką totalną – współpracuje i wspiera organizacje pozarządowe, uwielbia sztukę i filozofię, interesują ją ludzie oraz zjawiska społeczne, ale ponad wszystko kocha muzykę, podróże i zwierzęta.

Na co dzień matkuje dwóm kundelkom – Arcanie i Lecter, ale gdyby mogła przygarnęłaby wszystkie psy świata.

Źródło: San Markos

www.sanmarkos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764