logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gabriela Wolak buduje dział „Business Growth” w ContentHouse

  PR 18.04.2019, przeczytano 219 razy

Nowa rola w krakowskiej agencji content marketingowej ContentHouse została powierzona Gabrieli Wolak. Jako Business Growth Manager zadba ona o usprawnienie procesów handlowych i stworzenie pionu „Business Growth” w strukturze agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gabriela-wolak-buduje-dzial-_business-growth_-w-contenthouse,382153,artykul.html

Nowa członkini zespołu ContentHouse przez całą karierę zawodową związana jest z handlem, realizując działania sprzedażowe dla wielu branż. Business Growth Manager dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w zespole sprzedażowym FreshMail, gdzie odpowiadała za poszerzanie grona nowych klientów oraz reprezentowanie firmy jako prelegent na konferencjach i szkoleniach marketingowych.

– Dołączenie Gabrieli Wolak do zespołu to kolejny etap rozwoju naszej agencji. Wraz z jej pojawieniem się na pokładzie ContentHouse, rozpoczynamy budowę i rozwój nowego, ważnego działu w naszej strukturze. Jestem przekonany, że duże doświadczenie oraz niezwykła osobowość Gabrieli przyczynią się do poszerzania portfolio i stworzenia zupełnie nowej jakości naszych relacji z klientami – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.

Gabriela Wolak z wykształcenia jest absolwentką filologii polskiej i to język, szczególnie ten sprzedażowy, obok dobrej kuchni jest jej największą pasją.

– Objęcie tego stanowiska jest dla mnie jednocześnie wielką radością i sporym wyzwaniem, ponieważ jestem odpowiedzialna za inicjowanie i rekomendowanie zmian, które podniosą biznesową wydajność agencji. Oznacza to bezustanne poddawanie w wątpliwość już istniejących procesów lub kwestionowanie wcześniejszych decyzji o ich braku. Dopilnowanie, by wszystkie zmiany przebiegały lekko, to fascynujące zadanie, wymagające od mnie każdego dnia rozgrywania wielu piłek jednocześnie. Mocno wierzę w produkt i ludzi, z którymi mam okazję teraz pracować. Ta zmiana, zachodzi o tyle łatwiej, że mogę korzystać ze wsparcia nowych kolegów i przełożonego – mówi Gabriela Wolak, Business Growth Manager.

Źródło: ContentHouse

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764