logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gabriela Wolak buduje dział „Business Growth” w ContentHouse

  PR 18.04.2019, przeczytano 506 razy

Nowa rola w krakowskiej agencji content marketingowej ContentHouse została powierzona Gabrieli Wolak. Jako Business Growth Manager zadba ona o usprawnienie procesów handlowych i stworzenie pionu „Business Growth” w strukturze agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gabriela-wolak-buduje-dzial-_business-growth_-w-contenthouse,382153,artykul.html

Nowa członkini zespołu ContentHouse przez całą karierę zawodową związana jest z handlem, realizując działania sprzedażowe dla wielu branż. Business Growth Manager dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w zespole sprzedażowym FreshMail, gdzie odpowiadała za poszerzanie grona nowych klientów oraz reprezentowanie firmy jako prelegent na konferencjach i szkoleniach marketingowych.

– Dołączenie Gabrieli Wolak do zespołu to kolejny etap rozwoju naszej agencji. Wraz z jej pojawieniem się na pokładzie ContentHouse, rozpoczynamy budowę i rozwój nowego, ważnego działu w naszej strukturze. Jestem przekonany, że duże doświadczenie oraz niezwykła osobowość Gabrieli przyczynią się do poszerzania portfolio i stworzenia zupełnie nowej jakości naszych relacji z klientami – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.

Gabriela Wolak z wykształcenia jest absolwentką filologii polskiej i to język, szczególnie ten sprzedażowy, obok dobrej kuchni jest jej największą pasją.

– Objęcie tego stanowiska jest dla mnie jednocześnie wielką radością i sporym wyzwaniem, ponieważ jestem odpowiedzialna za inicjowanie i rekomendowanie zmian, które podniosą biznesową wydajność agencji. Oznacza to bezustanne poddawanie w wątpliwość już istniejących procesów lub kwestionowanie wcześniejszych decyzji o ich braku. Dopilnowanie, by wszystkie zmiany przebiegały lekko, to fascynujące zadanie, wymagające od mnie każdego dnia rozgrywania wielu piłek jednocześnie. Mocno wierzę w produkt i ludzi, z którymi mam okazję teraz pracować. Ta zmiana, zachodzi o tyle łatwiej, że mogę korzystać ze wsparcia nowych kolegów i przełożonego – mówi Gabriela Wolak, Business Growth Manager.

Źródło: ContentHouse

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764