logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gadgetfun i Topq w gronie Członków PIAP

  PR 24.08.2020, przeczytano 2488 razy

Mimo nieustającej pandemii grono Członków Polskiej Izby powiększyło się dwóch nowych graczy tego rynku. Członkami PIAP zostały firmy Gadgetfun oraz TOPQ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gadgetfun-i-topq-w-gronie-czlonkow-piap,388175,artykul.html

Firma Gadgetfun prowadzi działalność na szeroko pojętym rynku reklamy i marketingu, koncentrując się na sprzedaży artykułów reklamowych i ich znakowaniu. Firma nie proponuje szablonowych produktów, a upominki ujmujące oryginalnością i praktycznością. Od samego początku stawia na wzorowy poziom obsługi klienta i jakości oferowanych produktów. Firma powstała z zamiłowania do gadżetów i dokłada wszelkich starań by realizacje spełniały oczekiwania klienta. W swojej ofercie posiada ponad 80 000 produktów, realizując najbardziej nietypowe zlecenia, by zapewnić Klientom nieograniczoną możliwość wyboru. Jak podkreśla Wioleta Baran, Właściciel Gadgetfun, tym, co wyróżnia firmę, jest 150% zaangażowania i profesjonalizmu. Gadgetfun tworzy upominki reklamowe na miarę potrzeb klienta, zapewniając optymalne rozwiązania w zakresie wyboru produktów i metod znakowania, a także kompleksową obsługę od pomysłu po gotowy produkt.

- Zdecydowaliśmy się na członkostwo w PIAP chcąc się nieustannie rozwijać i móc podnieść wartość firmy, a tym samym jeszcze lepiej wspierać swoich klientów – mówi Wioleta Baran, Właściciel firmy Gadgetfun.

TOPQ to nowocześnie zarządzana firma produkcyjno-usługowa z siedzibą w Gdańsku. Dzięki kompleksowej obsłudze jest jednym z krajowych liderów w produkcji znakowanej odzieży oraz gadżetów reklamowych. Możliwości produkcyjne maszyn i urządzeń w TOPQ to ponad 7000 znakowań dziennie. Firma znakuje kompleksowo wszystkie artykuły reklamowe. Sitodruk, transfery, nadruki cyfrowe, haft, znakowanie tworzyw sztucznych, grawer laserowy, sublimacja oraz szwalnia pozwalają firmie spełniać oczekiwania klientów. Klientów, którzy motywują właścicieli do podejmowania działań nakierowanych na rozwój.

- Chcemy dołączyć do liderów w branży reklamowej, gdyż razem możemy być silniejsi. Tylko taka współpraca pozwoli nam być silną konkurencją na rynkach europejskich i tworzyć innowacyjne projekty – mówi Dariusz Bucior, Współwłaściciel TOPQ Bucior Bukowski sp j.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764