logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gadgetfun i Topq w gronie Członków PIAP

  PR 24.08.2020, przeczytano 1439 razy

Mimo nieustającej pandemii grono Członków Polskiej Izby powiększyło się dwóch nowych graczy tego rynku. Członkami PIAP zostały firmy Gadgetfun oraz TOPQ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gadgetfun-i-topq-w-gronie-czlonkow-piap,388175,artykul.html

Firma Gadgetfun prowadzi działalność na szeroko pojętym rynku reklamy i marketingu, koncentrując się na sprzedaży artykułów reklamowych i ich znakowaniu. Firma nie proponuje szablonowych produktów, a upominki ujmujące oryginalnością i praktycznością. Od samego początku stawia na wzorowy poziom obsługi klienta i jakości oferowanych produktów. Firma powstała z zamiłowania do gadżetów i dokłada wszelkich starań by realizacje spełniały oczekiwania klienta. W swojej ofercie posiada ponad 80 000 produktów, realizując najbardziej nietypowe zlecenia, by zapewnić Klientom nieograniczoną możliwość wyboru. Jak podkreśla Wioleta Baran, Właściciel Gadgetfun, tym, co wyróżnia firmę, jest 150% zaangażowania i profesjonalizmu. Gadgetfun tworzy upominki reklamowe na miarę potrzeb klienta, zapewniając optymalne rozwiązania w zakresie wyboru produktów i metod znakowania, a także kompleksową obsługę od pomysłu po gotowy produkt.

- Zdecydowaliśmy się na członkostwo w PIAP chcąc się nieustannie rozwijać i móc podnieść wartość firmy, a tym samym jeszcze lepiej wspierać swoich klientów – mówi Wioleta Baran, Właściciel firmy Gadgetfun.

TOPQ to nowocześnie zarządzana firma produkcyjno-usługowa z siedzibą w Gdańsku. Dzięki kompleksowej obsłudze jest jednym z krajowych liderów w produkcji znakowanej odzieży oraz gadżetów reklamowych. Możliwości produkcyjne maszyn i urządzeń w TOPQ to ponad 7000 znakowań dziennie. Firma znakuje kompleksowo wszystkie artykuły reklamowe. Sitodruk, transfery, nadruki cyfrowe, haft, znakowanie tworzyw sztucznych, grawer laserowy, sublimacja oraz szwalnia pozwalają firmie spełniać oczekiwania klientów. Klientów, którzy motywują właścicieli do podejmowania działań nakierowanych na rozwój.

- Chcemy dołączyć do liderów w branży reklamowej, gdyż razem możemy być silniejsi. Tylko taka współpraca pozwoli nam być silną konkurencją na rynkach europejskich i tworzyć innowacyjne projekty – mówi Dariusz Bucior, Współwłaściciel TOPQ Bucior Bukowski sp j.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764