Ja tu widzę dwa diametralnie różne problemy do rozwiązania.
Problem pierwszy, to jak ktoś słusznie zauważył, grupa docelowa, która ma być obdarowana prezentem.
Byłoby dobrze znać jej preferencje czy też oczekiwania wobec ewentualnego podarku. Jakby tego było mało, podarek spełnia w marketingu określoną funkcję. Zatem zanim dokona się wyboru a w konsekwencji zakupu, należałoby przemyśleć co i dlaczego właśnie to coś. Jak to coś pasuje do długoterminowej strategii serwisu, jak się wpisuje w cele krótkoterminowe, jaką ma pełnić rolę i jakie ma wywołać u użytkowników reakcje.
W kontekście powyższego, pytający powinien odrobić zadanie domowe i przemyśleć wymienione lub... zatrudnić (za pieniądze) kogoś, kto tę lekcję odrobi.
Problem drugi, błahy niemalże w porównaniu z pierwszym to, jak wybrać dostawcę konkretnego produktu.. Czy wg klucza cenowego czy wg jakości. A może wg położenia geograficznego (możliwość pomacania towarów).
Tyle zrobiłby ktoś, komu zależy na wizerunku portalu a jego działania promocyjne noszą znamiona przemyślanych i zaplanowanych długofalowo.
Musisz zatem określić, czy szukasz pomysłu czy dostawcy. Jeśli to pierwsze, zaproponuj coś w zamian. Jeśli to drugie, daj anons na giełdzie.
Jeśli zaś szukasz dostawcy byle czego po taniości, licząc, że breloczkiem zachwycisz użytkowników, to kup to na co Cię stać i nie trudź głowy myśleniem.
Breloczkiem świata i tak nie zawojujesz.
--
zlecenia.przez.net - gdy szukasz jelenia do pracy
(Wiadomość zmodyfikowana przez: Diplodoc dnia 04.12.2012 17:11)