logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gainward prezentuje karty 3060 Ti

  PR 01.12.2020, przeczytano 1257 razy
ilustracjastrzałka

Wiodąca marka na rynku kart graficznych dla entuzjastów -  Gainward z dumą prezentuje nowe karty z układem NVIDIA GeForce RTX 30 - Gainward GeForce RTX 3060 Ti Phoenix i Gainward GeForce RTX 3060 Ti Ghost.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gainward-prezentuje-karty-3060-ti,389402,artykul.html

Wykorzystująca architekturę NVIDIA Ampere i drugą generację jednostek NVIDIA RTX, czyli najpotężniejszą na świecie platformę do gier na komputery PC z obsługą ray tracingu i wspomaganą sztuczną inteligencją, karta GeForce RTX 3060 Ti zapewnia niesamowitą rozgrywkę w rozdzielczości 1080p i 1440p już w cenie od 399 USD (polskie ceny w dalszej części informacji).

RTX 3060 Ti obsługuje trzy innowacje: NVIDIA DLSS zwiększające wydajność, które jest teraz dostępne w ponad 25 grach; NVIDIA Reflex zmniejszające input lag i sprawiające, że gry są bardziej responsywne dając graczom dodatkową przewagę nad przeciwnikiem; oraz NVIDIA Broadcast - zestaw wykorzystujących SI ulepszeń audio i wideo, w tym wirtualne tła i usuwanie szumów, które użytkownicy mogą stosować do czatów, rozmów przez Skype i spotkań wideo. Niezależnie od tego, czy grasz w tradycyjne tytuły na pecetach, czy korzystasz z aplikacji kreatywnych i profesjonalnych, czy też zachwycasz się najnowszymi tytułami wykorzystującymi ray tracing, takimi jak Cyberpunk 2077, Call of Duty: Black Ops Cold War, Watch Dogs: Legion lub innymi, GeForce RTX 3060 Ti zapewnia najlepsze możliwe wrażenia w swojej klasie dla każdego, wszędzie!

Seria Gainward GeForce RTX 3060 Ti Phoenix ma nowy, ciekawszy design. Wykorzystując możliwości oświetlenia ARGB, przy użyciu najnowszej wersji aplikacji Expertool, oferuje spersonalizowane efekty oświetlenia, dopasowane do preferencji gracza.

Seria Gainward GeForce RTX 3060 Ti Ghost jest wyposażona w chłodzenie z dwoma wentylatorami i podświetlenie RGB. Obie konstrukcje zapewniają cichą pracę nawet pod dużym obciążeniem, wyposażone są też w funkcję „Zero RPM”. Gainward GeForce RTX 3060 Ti Phoenix „GS” i Gainward GeForce RTX 3060 Ti Ghost OC są fabrycznie podkręcone, zapewniając dodatkową liczbę klatek na sekundę dla najbardziej wymagających entuzjastów gier. Dzięki tym kartom użytkownicy będą mogli doświadczyć zupełnie nowej jakości gier w rozdzielczości 4K.

  • RTX 3060Ti Phoenix GS – 2219 PLN
  • RTX 3060Ti Phoenix – 2.169 PLN
  • RTX 3060Ti Ghost OC – 2.079 PLN
  • RTX 3060Ti Ghost – 1.999 PLN

Źródło: Palit Microsystems Ltd.

www.palit.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764