logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gala Bestsellery Empiku 2017 z rekordową oglądalnością

  PR 16.02.2018, przeczytano 1597 razy
ilustracjastrzałka

2,54 mln widzów* obejrzało galę Bestsellery Empiku 2017 na antenie TVN 6 lutego (emisja od godz. 20:15). W porównaniu do ubiegłorocznego finału tego największego plebiscytu kulturalnego w Polsce, emitowanego na tym samym kanale, widownia wzrosła aż o 11% (250 tys. osób). Tak dobry wynik to na pewno efekt zarówno świetnej muzycznej oprawy gali, pełnej zagranicznych i polskich gwiazd, jak i nietypowej koncepcji wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gala-bestsellery-empiku-2017-z-rekordowa-ogladalnoscia,35476,artykul.html

Widowisko zachwycało rozmachem i spektakularnymi rozwiązaniami scenograficznymi, niespotykanymi do tej pory w telewizyjnych show. Wielopłaszczyznowa  scenografia i cała koncepcja gali była swoistą symboliczną ilustracją przestrzeni każdego z nas jako odbiorcy Empiku – konsumenta kultury i rozrywki. Otaczamy się książkami, muzyką, filmami czy grami – one tworzą nasz świat, kreują nasze domowe wnętrza, definiują nas i określają. Goście zgromadzeni w studio zasiedli więc w środku ogromnego przeskalowanego pokoju, wypełnionego typowymi sprzętami – kanapa, lampa, biurko ze stołkiem, książki na półkach, obrazy na ścianach, schody. Większość z tych elementów stała się albo scenami występów muzycznych albo przestrzeniami wizyjnymi.  Niewątpliwym atutem gali był zróżnicowana i bardzo atrakcyjna oprawa muzyczna – wystąpili: Sting&Shaggy, Jessie Ware, Jimek, Miuosh z gościnnym udziałem Kasi Nosowskiej, The Dumplings, Mrozu, Andrzej Piaseczny i Natalia Kukulska. Chorografię do wprowadzeń do poszczególnych kategorii nagród przygotowała Paulina Wycichowska – solistka Polskiego Teatru Tańca.

ilustracjastrzałka

Za kompleksową produkcję i obsługę wydarzenia była odpowiedzialna, wyróżniona Kreaturą za realizację ubiegłorocznej gali , Agencja Allegro, z kolei za realizację telewizyjną – TVN.

Podczas gali Bestsellery Empiku 2017 po raz pierwszy w Polsce wykorzystano też, znany m.in. z czerwonego dywanu na gali rozdania nagród Grammy, tzw. GlamBot oparty na technologii slow motion. Gala, wraz z relacją zza kulis była również streamingowana w internecie. Dodatkowa aktywizacja użytkowników obejmowała konkursy w mediach społecznościowych oraz wykorzystanie w relacji internetowych liderów opinii do komentowania poszczególnych kategorii konkursowych. Komentarze osób śledzących relację internetową były wyświetlane w przestrzeni scenograficznej gali, eksponując przenikanie się różnych światów (offline i online).

ilustracjastrzałka

Bestsellery Empiku to wynik całorocznych wyborów klientów salonów Empik i Empik.com. Każdy zakup to głos oddany w tym największym plebiscycie kulturalnym w Polsce. Statuetki są przyznawane w jedenastu kategoriach dla najlepiej sprzedających się tytułów, które ukazały się w minionym roku: pięciu literackich, dwóch muzycznych, trzech filmowych i dla gry multimedialnej. Wręczana jest także dwunasta nagroda – dla Wydarzenia Roku.

Źródło: Empik

www.empik.com

Dodatkowe informacje:

*wg danych Nielsena: R1+ (w osobach) All 4+ (liczba osób, które oglądały program co najmniej przez 5 min i więcej)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764