logo
WIADOMOŚCI

Gala Finałowa Art of Packaging 2018. Znamy opakowanie No Limits!

EuropeanMedia   09.03.2018, przeczytano 943 razy
strzałkistrzałka
Gala finałowa Art of Packaging 2018 ZOBACZ ILUSTRACJE

Poznań, 6 marca 2018: Wyjątkowy wieczór pełen emocji i wzruszeń dobiegł końca.Sala Ziemi po raz kolejny zamieniła się w magiczne miejsce wypełnione najbardziej kreatywnymi projektami opakowań z całej Polski. Gala Finałowa ART of PACKAGING 2018, która odbyła się 5 marca, była doskonałą okazją do spotkań przedstawicieli branży opakowaniowej. Tegoroczne wydarzenie uświetnili swoją obecnością wybitni goście – malarka Magdalena Suszek-Bąk, piosenkarka Judith Lefeber oraz pianista Piotr Żukowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gala-finalowa-art-of-packaging-2018.-znamy-opakowanie-no-limits!,35716,artykul.html

Spośród ogromnej liczby projektów zgłoszonych przez profesjonalnych znawców sektora przemysłu opakowaniowego oraz młodych artystów, studentów i absolwentów szkół i uczelni wyższych, Jury wyłoniło zwycięzców. Przyznano również wyróżnienia dla Debiutantów, Profesjonalistów oraz dwa zupełnie nowe – Art of Business Packaging i Second Life Packaging. Wyniki 12. edycji konkursu zostały ogłoszone podczas uroczystej Gali Finałowej Konkursu ART of PACKAGING, która odbyła się w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Zwycięzca ART of PACKAGING Professional

  • MAZURAQUA mobican
    Zgłaszający, projektant: 44 DESIGN – Maciej Nadolski
    Producent: INVENTO
    Użytkownik: Mazuraqua


Zwycięzca ART of PACKAGING Debiuty

  • Garść zdrowia
    Autor: Agnieszka Pluszczewicz
  • Uczelnia: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach


Nagroda GOLDEN PIXEL

  • Pisanki Złotem Malowane – koszulki termokurczliwe na jajka
    Producent, projektant i użytkownik: Krea


Wyróżnienie Przewodniczącej Jury w kategorii Debiuty

  • EVO Cosmetics Stand
    Autor: Adrianna Jeleń
    Uczelnia: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu


Wyróżnienia Przewodniczącej Jury w kategorii Professional – ex aequo

  • Premium Rum Expose
    Producent, projektant i użytkownik: TFP – Mirosław Orzechowski, Sławomir Bąbalicki
  • TO-MIŚ
    Zgłaszający, producent: Eurobox Polska


Wyróżnienie Art of Business Packaging Debiuty

  • Opakowanie Biznes – Opakowanie Upominkowe
    Autor: Monika Orlikowska
    Uczelnia: Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi


Wyróżnienie Second Life Packaging Professional

  • Dolce Lanterna
    Zgłaszający i producent: Werner Kenkel
    Projektant: Werner Kenkel – Dawid Thiel
    Użytkownik: Mieszko


Zwycięzcy poszczególnych kategorii Debiuty 2018:

Opakowanie Biznes

  • Teczka Bobst na alkohol
    Autor: Regina Przybyło
    Uczelnia: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie


Opakowanie Urody

  • Soap Store – seria opakowań kosmetyków dla mydlarni
    Autor: Zuzanna Cichońska
    Uczelnia: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu


Opakowanie Smakowite

  • Garść zdrowia
    Autor: Agnieszka Pluszczewicz
    Uczelnia: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach


Opakowanie Pragnienia

  • C8H10N4O2
    Autor: Marcin M. Kumorek
    Uczelnia: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu


Opakowanie Etykieta

  • Etykieta piwa Raciborskie
    Autor: Patrycja Łazarczyk
    Uczelnia: Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach


Opakowanie Luxury&Nature

  • Kraftwear
    Autor: Mikołaj Chrostowski
    Uczelnia: Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi


Opakowanie Zdrowie

  • 70+
    Autor: Tatsiana Bulyha
    Uczelnia: Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi


Opakowanie Na miarę

  • Esencja-NA
    Autor: Daria Ensminger
    Uczelnia: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu


Opakowanie Free Style

  • Projekt przestrzennych, wielkoformatowych kolorowanek dla dzieci 
    Autor: Edyta Czeladka
    Uczelnia: Uniwersytet Śląski, Wydział Artystyczny


Opakowanie POS

  • EVO Cosmetics Stand
    Autor: Adrianna Jeleń
    Uczelnia: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu


Wyróżnienie firmy Rosenthal

  • Z’WIESZAK
    Autor: Anna Gwardyś-Skuza
    Uczelnia: Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi


Wyróżnienie firmy Aquila

  • Z’WIESZAK
    Autor: Anna Gwardyś-Skuza
    Uczelnia: Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi


Zwycięzcy poszczególnych kategorii Professional 2018:

Opakowanie Etykieta

  • Seria personalizowanych etykieta na wina – Specially for you
    Producent, projektant i użytkownik: ANIFLEX


Opakowanie Urody

  • SVOJE Rzemieślnicze Kosmetyki Naturalne – linia
    Zgłaszający, projektant i użytkownik: Aleksandra Krasnodębska
    Producent: Alter Studio Magdalena Dowgiert


Opakowanie Smaku

  • Kopernik Seria
    Zgłaszający, producent: AKOMEX
    Projektant: konstrukcja: Karol Mętlewicz – AKOMEX
    Koncepcja i projekt graficzny: Lookin’ Good
    Użytkownik: Fabryka Cukiernicza Kopernik


Opakowanie Flekso

  • CRAFT DISTILLERY 200, 500 i 700 ml 
    Zgłaszający, producent: COLOR PRESS
    Użytkownik: Manufaktura Alkoholi Gatunkowych Copernicus


Opakowanie Premium

  • MK Cafe Red Geisha
    Zgłaszający: Hammer Poznań, Strauss Group
    Producent: Hammer Poznań
    Projektant: Łukasz Górecki – Hammer Poznań
    Użytkownik: Strauss Group, MK Cafe


Opakowanie Free Style

  • Rocket Christmas Tree
    Producent, projektant i użytkownik: Smurfit Kappa Polska


Opakowanie Pragnienia 

  • MAZURAQUA mobican
    Zgłaszający, projektant: 44 DESIGN
    Producent: INVENTO
    Użytkownik: Mazuraqua


Opakowanie Z szuflady

  • Kiełki i Shiitake
    Zgłaszający, producent: Smurfit Kappa Polska
    Projektant: Smurfit Kappa Polska – Aleksandra Paluch


Opakowanie POS

  • Expozytor Daniels
    Zgłaszający: DAGO
    Producent i projektant: DAGO Display


Opakowanie Marka własna

  • Projekt opakowania na żyłkę wędkarską
    Zgłaszający, producent i projektant: Zoom Design
    Użytkownik: Jaxon


Opakowanie Tekturowa kreacja

  • Karton-automat EKO na filiżankę ze spodkiem
    Zgłaszający, producent: PAKCER
    Projektant: PAKCER – Kazimierz Grabiński
    Użytkownik: BGH Network


Wyróżnienie firmy Aquila

  • Kiełki i Shiitake
    Zgłaszający, producent: Smurfit Kappa Polska
    Projektant: Smurfit Kappa Polska – Aleksandra Paluch


Źródło: European Media Group

www.europeanmediagroup.pl

Galeria: Gala Finałowa Art of Packaging 2018. Znamy opakowanie No Limits!

Dodatkowe informacje:

ART of PACKAGING jest akredytowanym partnerem Światowej Organizacji Opakowań (WPO) w USA. Zwycięzcy są automatycznie nominowani do nagrody głównej międzynarodowego konkursu WorldStar organizowanego przez WPO.

Ideą Konkursu na najlepsze opakowanie roku – ART of PACKAGING niezmiennie jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynkach krajowym oraz zagranicznych. Poszukiwane są nietuzinkowe projekty zarówno wśród młodych artystów, projektantów, studentów i absolwentów uczelni – w ramach ART of PACKAGING DEBIUTY, jak również profesjonalnych znawców sektora przemysłu opakowaniowego, projektantów, producentów, właścicieli marek – w ramach ART of PACKAGING PROFESSIONAL. Twórcy raz w roku mają okazję spotkać się w Poznaniu na uroczystej Gali Finałowej, podczas której przyznawane są wyróżnienia i nagrody, w obecności osobistości ze świata biznesu, przemysłu, nauki i sztuki.

Ale najważniejsze są opakowania – swoiste dzieła sztuki o niebagatelnym i nieocenionym na rynku znaczeniu. To one stanowią clou całego wydarzenia.


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: EuropeanMedia

(Joanna )

EuropeanMedia o sobie:

EUROPEAN MEDIA GROUP jest wydawcą magazynów: VISUAL COMMUNICATION, PRINT & PUBLISHING, PACKAGING POLSKA. Znana na całym świecie międzynarodowa grupa medialna, wydająca od kilkunastu lat publikacje w Azji oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Europejska siedziba firmy znajduje się w Wiedniu. Tam też jest centrala Wydawnictwa, która łączy wszystkie kraje i wyznacza globalne plany strategiczne. Polska siedziba EUROPEAN MEDIA GROUP znajduje się w Poznaniu. Każdy z międzynarodowych magazynów posiada swoje mutacje narodowe, odzwierciedlające indywidualną koncepcję i charakter pism, natomiast międzynarodowy charakter całej Grupy jest ich kluczem do sukcesu. Daje to Wydawnictwu niesamowitą przewagę w stosunku do konkurencji. Przez kilkanaście lat obecności na rynku międzynarodowym Firma uzyskała bardzo dobrą pozycję i stała się jednym z największych wydawnictw branżowych na świecie. Warto również podkreślić iż EUROPEAN MEDIA GROUP jest organizatorem prestiżowych konkursów jakimi jest: Art of Packaging oraz Car Wrap Championship.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
herrero, 11.03.2018

Szkoda, że tej magii brakuje na stronie AoP.

avatar użytkownika
redakcja, 11.03.2018

Ostatnimi czasy można odnieść wrażenie, że wiara marketingowców w magię internetu nieco przygasła, na rzecz wiary w magię event-marketingu. Ciekawe czy to ma jakieś mierzalne uzasadnienie, czy jest kwestią mody.  

herrero, 11.03.2018

Nie wiem. Wiem natomiast, że od kilku lat jest poważny problem z zobaczeniem ładnych zdjęć prac z AoP. Na stronie chaos z lat 90, a w galeriach dominują zdjęcia widowni i sceny. Zdjeć opakowań jak na lekarstwo.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.03.2018

Zasugerowaliśmy już organizatorom pokazanie prac w naszej galerii. Jeżeli taka dokumentacja istnieje, będziemy starali się ją zaprezentować.  

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
sobota 23.06.2018, 94 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone