logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gala finałowa kampanii społecznej „Piękna bo Zdrowa”

  PR 02.03.2017, przeczytano 621 razy

W środę, 1 marca, w Teatrze Palladium, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca VIII edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”. Jej inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 10 lat zwraca uwagę na problem chorób ginekologicznych kobiet. W trakcie uroczystości wręczono statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w popularyzację głównej idei kampanii, jaką jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych, regularnych badań ginekologicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gala-finalowa-kampanii-spolecznej-_piekna-bo-zdrowa_,31658,artykul.html

Uroczystą galę poprowadziła Ewa Wojciechowska, dziennikarka magazynów lifestylowych i Mateusz Hładki, dziennikarz TVN. Obecne były ambasadorki tegorocznej kampanii: Anita Sokołowska, Paulina Chruściel i Anna Kalczyńska, które wspólnie z Idą Karpińską, autorką kampanii „Piękna bo Zdrowa” i założycielką Kwiatu Kobiecości wręczały wyróżnienia. W bieżącym roku organizacja obchodzi 10 lecie swojej działalności na rzecz kobiet, dlatego gala była idealną okazją do wręczenia sz jej inicjatorce przez Krzysztofa Gojdzia, który wspiera wszelkie akcje propagowane przez fundację. Muzyczną gwiazdą wieczoru był zespół Blue Cafe.

Tegoroczna edycja ogólnopolskiej kampanii odbyła się pod hasłem - „Wpadnij na przegląd do ginekologa” i była nawiązaniem do koncepcji przeglądu samochodu. Zaangażowały się w nią znane i lubiane gwiazdy: Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel, Anna Kalczyńska. W sesji zdjęciowej do materiałów promocyjnych kampanii wziął udział dr n. med. Andrzej Nowakowski – specjalista w zakresie położnictwa i ginekologii oraz ginekologii onkologicznej. Zwracał on szczególną uwagę na szczoteczkę cytologiczną, niezbędną do poprawnego badania ginekologicznego. Zdjęcia ambasadorkom wykonał znany fotograf gwiazd Jacek Poremba. Organizacja po raz pierwszy zaprosiła do współpracy markę Fiat. Stylowy Fiat 500 cabrio idealnie wpisał się w koncepcję kreacji, którą przygotował zespół Kwiatu Kobiecości.

Ida Karpińska, prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości, podczas trwania gali podsumowującej kampanię wręczała Partnerom statuetki Kwiatu Kobiecości - z kwiatkiem, który jest symbolem raka szyjki macicy w Polsce i dziękowała wszystkim za wielkie zaangażowanie w akcję:

- Już od kilku lat nasza uroczysta gala jest idealną okazją by chociaż na chwilę zwyczajnie – zatrzymać się i zastanowić, co tak naprawdę jest w życiu najważniejsze. Okazja o tyle szczególna, iż na widowni siedzą ludzie o pięknych sercach, wspaniałych intencjach, którzy z moją organizacją są od lat i wiedzą, co znaczy – być odpowiedzialnym. Dziękuję Wam za tę odpowiedzialność, bo dzięki niej, mogę ratować coś absolutnie świętego – życie. Proszę sobie wyobrazić, iż tylko podczas inauguracji naszej kampanii „Piękna bo Zdrowa” na Placu Defilad pod Kinoteką, 30 kobiet spośród 300 przebadanych otrzymało czerwone światło: uwaga, coś jest bardzo nie w porządku! 30 kobiet! Pozwolę sobie w ich imieniu pokłonić się wszystkim Partnerom akcji – to Wy uratowaliście te kobiety! – powiedziała podczas uroczystego wieczoru Ida Karpińska.

Tegoroczna odsłona kampanii miała wyjątkowy start. W dniach 21-22 stycznia, w ramach Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, Pałac Kultury i Nauki podświetlony został na czerwono (kolor raka szyjki macicy w Polsce) a Kwiat Kobiecości wspólnie z Centrum Medycznym POLMED S.A zorganizował wyjątkową inaugurację kampanii. Tylko podczas weekendu pobranych zostało ponad 300 bezpłatnych cytologii. Specjalny cytobus do tego celu został wypożyczony przez Centrum Onkologii w Bydgoszczy. W tym samym czasie warszawska Kinoteka razem z Kwiatem Kobiecości zaprosiła kobiety do specjalnie zaaranżowanego miasteczka kobiet, gdzie każda kobieta mogła zasięgnąć rad lekarzy ekspertów z dziedziny ginekologii i ginekologii onkologicznej, zadbać o swoją urodę i wziąć udział w konkursach. Ponadto przed każdym seansem filmowym został wyemitowany spot kampanii.

Spot reklamowy kampanii został przygotowany przez dom produkcyjny SlowArt, przy współpracy z Warszawską Szkołą Reklamy. Spot emitowany był we wszystkich kinach sieci Helios w ramach wydarzenia „Kino Kobiet”, na nośnikach audiowizualnych MOVE MEDIA w sieci sklepów TESCO, na nośnikach reklamowych HealthTV w przychodniach m.in. Euro Medic, Scanmed, Swissmed, CenterMed, POLMED, na nośnikach wizualnych należących do Benefit TV w klubach fitness w całym kraju, na nośnikach należących do LOKAL MEDIA w sieci sklepów PIOTR I PAWEŁ oraz INTERMARCHE, w telewizji interaktywnej Style in Touch na 9” tabletach w prestiżowych salonach, na nośnikach reklamowych TV STUDENT na uczelniach wyższych, w komunikacji miejskiej w Warszawie oraz w placówkach Poczty Polskiej. Plakaty kampanii pojawił się na nośnikach przy kasach w sieci sklepów Deichmann i kinach Helios. Specjalnie w ramach kampanii przygotowana została ulotka informacyjna kampanii, która dystrybuowana będzie w: sklepach marki Mohito, kinach Helios oraz kinie Kinoteka.

W ramach VIII odsłony Kwiat Kobiecości przekazał 4700 kuponów na bezpłatne badanie cytologiczne oraz kupony uprawniające do 30% zniżki na konsultację ginekologiczną, HPV metodą PCR, USG ginekologiczne, USG piersi, które można jeszcze realizować do końca maja w placówkach Centrum Medycznego POLMED na terenie całej Polski. Kupony na bezpłatne cytologie zamieszczone były w wydaniach magazynów wydawnictwa Bauer: Tina, Kobieta i Życie, Świat Kobiety, Naj, Olivia oraz na portalach: poradnikzdrowie.pl i mjakmama.pl.

Tradycyjnie wręczanym statuetkom Kwiatu Kobiecości i podziękowaniom towarzyszyły bukiety cytologiczne przygotowane przez Pocztę Kwiatową, do przygotowania których wykorzystano szczoteczki cytologiczne marki Rovers.

Źródło: Kwiat Kobiecości

www.kwiatkobiecosci.pl

Dodatkowe informacje:

Galę Finałową kampanii wsparły: Drygas Design, Ewa Siniarska - Art of PR, firma Kameleon, Agencja Sił Twórczych i Deer Logo, która przygotowała ściankę medialną, Body Concept – centrum kosmetyki estetycznej, GastroMagic – wypożyczalnia sprzętu gastronomicznego, Weronika Jarząbek oraz Dom Mediowy Slow Art, którzy zadbali o dokumentację wideo i fotograficzną wydarzenia. Catering na Galę przygotowała restauracja Nasza Pasza. Na zakończenie uroczystości wszyscy goście zostali zaproszeni na pyszny tort przygotowany przez markę Grycan – Lody od pokoleń.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764