logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gala Golden Arrow 2013

   01.07.2013, przeczytano 1438 razy
ilustracjastrzałka

Podczas gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego. Po raz pierwszy magazyn "Media & Marketing Polska" przyznał tytuł Agencji Socialmediowej Roku, zdobyła go Lubię To – Social Media Agency. Jej biznes wzrósł niemal dwukrotnie, przede wszystkim dzięki nowym klientom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gala-golden-arrow-2013,19124,artykul.html

Ponadto tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku otrzymała Albedo Marketing. To efekt zarówno wzrostu biznesu, jak i pozytywnych wyników badań satysfakcji klientów.

W raporcie "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego" wyróżniono także agencje Lemon Sky (wyróżnienie specjalne za kreację) i Heureka (obecnie VML Poland). Rozczarowaniem Roku jest agencja Interactive Solutions. Spośród agencji marketingu zintegrowanego wyróżnienia przypadły: Grupie Walk, agencji Product BBF (wyróżnienie specjalne za wyniki badania satysfakcji klientów) oraz agencji TequilaPolska (wyróżnienie specjalne za najbardziej spektakularną kampanię "Piąty Stadion" dla marki Tyskie).

Podczas gali nagrody odebrali też laureaci konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. W tym roku jury przyznało dziewięć statuetek. Albedo Marketing nagrodzono za projekt "Moda na kolory" dla Whirlpool Polska. Business Consulting w Katowicach uhonorowano za pracę dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego "Industriada 2012". Agencje Live, OMD, Men at Work i Just otrzymały statuetkę za projekt "Do hymnu" (Grupa Żywiec). Men at Work razem z VML Poland dostały dwie nagrody za kampanię "Lepiej Żywca". Agencja Lemon Sky odebrała nagrodę za projekt "Królowie polskiego Facebooka – Serce i Rozum" (Orange Polska). Konsorcjum Tequila, DDB Warszawa, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Starcom MediaVest Group otrzymało statuetkę za "Tyskie 5 Stadion" (Kompania Piwowarska). Agencje IQ Marketing i AtomClick nagrodzono za pracę dla Fundacji Synapsis "Zatrudnij Asa". Grupę Eskadra doceniono za projekt dla Mercedes-Benz Polska "Gala... której nie było". W tegorocznej edycji Golden Arrow jury przyznało też 28 wyróżnień. Pełna lista nagrodzonych dostępna jest na stornie www.goldenarrow.pl.

Organizatorem Golden Arrow jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications, wydawca m.in. magazynu "Media & Marketing Polska".

Źródło: Serwis "MMP24", Maciej Florek

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764