logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gala konkursowa Kanon Twórców

   22.07.2007, przeczytano 1142 razy
ilustracjastrzałka

11. lipca 2007, w warszawskiej Villi Foksal odbyła się Gala Finałowa Kanon Twórców Fashion Contest.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gala-konkursowa-kanon-tworcow,5869,artykul.html

Zwyciężczyniami tegorocznej edycji organizowanego przez Canon Polska konkursu zostały:
- Bogna Hamryszczak (I miejsce)
- Kamila Majcher (II miejsce)
- Manuela Dabkowska (III miejsce)
- Dominika Naziębły (wyróżnienie).

Poza nagrodami pieniężnymi i rzeczowymi (aparaty IXUS) Canon Polska sfinansował wieczorny pokaz kolekcji każdej laureatki oraz współfinansował uszycie zaprojektowanych przez nie strojów.

Wieczorną galę w Villi Foksal prowadziła Agnieszka Cegielska (TVN), zaś wśród gości honorowe miejsca zajmowali jurorzy konkursu: Gosia Baczyńska, Beata Tyszkiewicz, Katarzyna Kultys-Jabłońska, Magda Wunsche, Marcin Meller i Iza Rogulska. Zabrakło jedynie Beaty Sadowskiej.
Konkurs Kanon Twórców powstał w 2005 roku. Celem organizatora – firmy Canon Polska – było wyłonienie najzdolniejszych młodych artystów zajmujących się grafiką, animacją i fotografią oraz umożliwienie im profesjonalnego rozwoju w środowisku reklamy. Od 2006 r. na całym świecie Canon angażuje się w projekty związane z modą, dlatego też w trzeciej edycji Kanonu Twórców rzucił wyzwanie młodym projektantom ubioru. Mieli oni za zadanie stworzyć kolekcję 6-10 modeli inspirowanych najbardziej dizajnerskim aparatem fotograficznym Canon Digital IXUS, zaś przy pracy nad projektami musieli wykorzystać imitujący płótno papier Canon Art Canvas. Na konkurs napłynęło aż 110 kolekcji strojów. Jury jednogłośnie wybrało tę najlepszą.

Szczegółowe informacje o konkursie Kanon Twórców znajdą Państwo na stronie: www.kanontworcow.pl

Źródło: Canon

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764