logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galaktus: nowy Head of Agency

  PR 10.01.2022, przeczytano 873 razy
ilustracja

Galaktus - gamingowa agencja z Polski, działająca na rynku globalnym, dokonała wraz z nowym rokiem kilku roszad w obrębie struktury, aby z jeszcze większą siłą przekroczyć barierę 10 lat w branży. Największą zmianą jest powstanie nowego stanowiska Head of Agency, które obejmie Mateusz Czerwiński. Jego nowe obowiązki polegać będą na koordynacji wszystkich działów agencji, co umożliwi firmie na jeszcze bardziej kompleksowe podejście do potrzeb zarówno obecnych jak i przyszłych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galaktus%3A-nowy-head-of-agency,394342,artykul.html

Mateusz Czerwiński jest związany z branżą reklamową i gamingową od 2010 roku. Przez ostatnie 1,5 roku zajmował w agencji Galaktus stanowisko Head of Social Media Department, koordynując pracę zespołu w obszarze płatnych kampanii reklamowych, codziennej komunikacji marketingowej klientów w wybranych kanałach socialowych, kontaktów z partnerami biznesowymi oraz ustalaniu mierzalnych celów przeprowadzanych działań. Wcześniej, pracując na różnych stanowiskach (liderskich, specjalistycznych i analitycznych) w holdingu reklamowym Dentsu Polska obsługiwał m.in. takich klientów jak Huawei, Skoda, Biedronka, Wilkinson oraz Techland. Pracował również po stronie wydawców polskich gier niezależnych, koordynując, wspierając i wdrażając w życie ustalone strategie marketingowe.

- Wierzę w to, że dotychczas zebrane doświadczenie zawodowe zaowocuje prężniejszymi działaniami agencji na nieeksploatowanych dotąd polach, pozwalając na jeszcze lepsze wyczucie rynku, dostosowanie komunikacji do stale zmieniających się trendów oraz ekspansję międzynarodową, poprzez pracę dla zagranicznych klientów szukających wspierającej ich w działaniach agencji z pogranicza PR-u i szeroko rozumianego marketingu gier wideo. Dlatego zdecydowałem się na dołączenie do kierownictwa firmy, obejmując stanowisko Head of Agency. - Mateusz Czerwiński, Head of Agency @ Galaktus

- Cieszymy się, że Mateusz odpowiedział na nasze zapotrzebowanie i postanowił dołączyć do kierowniczego grona Galaktusa. Jesteśmy przekonani, biorąc pod uwagę jego doświadczenie na wielu polach szeroko pojętego marketingu, że jest to idealna osoba na pozycję Head of Agency. Wierzymy, że stanie się motorem napędowym do dalszego, dynamicznego rozwoju naszej firmy, stawiając czoła wszystkim wyzwaniom, które przyniesie nam nadchodząca dekada. - Mateusz Szukajt, CEO @ Galaktus

Oczywiście firmowy Social Media Department nie pozostaje na bezkrólewiu. Gwiazdą, która przejmie po Mateuszu zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe będzie Karolina Lisowska.

Ostatnią, ale również ważną zmianą w obrębie firmy jest mianowanie Mariusza Grotka, Head of Galaktus Games - wydawnictwa oraz studia planszówkowego założonego przez Galaktus dwa lata temu. Tworzy ono gry przy współpracy z firmami gamedevowymi, a w przyszłości planuje również pracę nad własnymi, autorskimi systemami. Pierwszym dużym projektem jest planszowa adaptacja globalnego hitu Green Hell, która zebrała na Kickstarterze 382,289 zł i trafi do rąk graczy w 2022 roku.

Źródło: Galaktus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764