Z-Software, renomowane studio deweloperskie, stojące za popularną serią Autobahn Police Simulator jest gotowe na kolejny krok w swojej działalności. Niemieccy twórcy gier, korzystając ze wsparcia agencji Galaktus PR planują ekspansję na zagraniczne rynki.
Relacje międzynarodowe
Z-Software to ponad dziesięć lat doświadczenia i historia sukcesu na niemieckim rynku. Współpraca z Galaktus PR to tylko jeden z kroków podjętych przez studio w kierunku globalnej ekspansji. Świeże podejście do spraw międzynarodowych pozwoli autorom serii Autobahn Police Simulator na znajdowanie nowych talentów i odkrywanie kolejnych możliwości biznesowych. Współpraca zapewni również większą widoczność w mediach.
Po stronie Galaktus PR za globalną komunikację studia Z-Software odpowiadać będzie Michał Filipek, Alexander Landa i Sarah Schindler. Zespół, który poprowadzi ten projekt ma szczególne kwalifikacje do podejmowania międzynarodowych działań PR, ponieważ w swojej karierze współpracował z wieloma różnymi firmami, zapewniając klientom marketing produktowy i wsparcie employer brandingowe na skalę globalną, w tym odświeżenie wizerunku studia People Can Fly. Te same osoby odpowiedzialne są również za takie niesamowite marki Creepy Jar (Green Hell) czy Xtrfy.
Czas świętować
– Mamy ponad 10 lat doświadczenia w tworzeniu gier wideo na wszystkie główne platformy i wiele pasji, którą wkładamy w każdy powstający w naszym studiu tytuł. Jesteśmy zachwyceni, że możemy rozpocząć współpracę ze znakomitym zespołem agencji Galaktus. Czas aby informacje o Z-Software i naszych projektach tj. Autobahn Police czy Dustwind dotarły do nowych odbiorców na całym świecie – komentuje Andreas Heldt, CEO w Z-Software. – Nie możemy się doczekać kolejnych premier, które szykujemy na ten rok i tego, co przyniesie przyszłość dla obu firm.
– Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy wspierać producentów gier niezależnych. Małe i średnie firmy szczególnie potrzebują fachowej pomocy, aby zmierzyć się z przeciwnościami i sprostać wyzwaniom, które stawia przed nimi ciągle zmieniająca się branża gier – dodaje Mateusz Szukajt, CEO w Galaktus PR. – Dlatego też wierzymy, że nasza współpraca ze studiem Z-Software będzie długofalowa i owocna, ponieważ mają oni ciekawą historię do opowiedzenia. Dodatkowo, czujemy z nimi pewną osobistą więź, ponieważ nasze firmy przez lata swojej działalności przebyły podobną drogę. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc każdemu studiu rozwijać się i spełniać marzenia o dostarczaniu najlepszych i najpiękniejszych gier dla graczy na całym świecie.
Aby uczcić zarówno 9-lecie działalności agencji Galaktus PR, jak i początek współpracy ze Z-Software, chcemy podzielić się naszą radością także z innymi twórcami gier indie. Dziewięć pierwszych studiów, które skontaktuje się z nami mailowo otrzyma miesiąc bezpłatnej, profesjonalnej pomocy w zakresu PR – na takim samym poziomie jak nasi normalni klienci, bez żadnych opłat i konieczności przedłużenia współpracy w przyszłości.
Źródło: Galaktus PR