logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galaxy Playground – nowe miejsce na mapie Warszawy

  PR 09.02.2023, przeczytano 1101 razy
ilustracjastrzałka

Samsung otwiera wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy. Galaxy Playground to unikalna przestrzeń ukryta w podwórzu jednej z niepozornych kamienic przy ul. Chmielnej 18. Za koncepcję kreatywną i komunikację Galaxy Playground odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galaxy-playground-%E2%80%93-nowe-miejsce-na-mapie-warszawy,398938,artykul.html

Samsung przygotował osiem różnorodnych stref stworzonych z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie swobodę ekspresji, nowoczesny design i unikatowe formy rozrywki. To również idealne miejsce dla tych, którzy uwielbiają wyrażać siebie poprzez zdjęcia i materiały wideo udostępniane w mediach społecznościowych.

Galaxy Playground to pierwsze takie miejsce w Polsce, gdzie można bezpośrednio doświadczyć możliwości, które oferuje marka.

- Naszym założeniem było stworzenie miejsca, gdzie możemy zaprosić wszystkich do świata Galaxy. Tu naprawdę dzieje się magia i otwierają się niedostępne na co dzień przestrzenie. Dzięki Galaxy Playground, świat Galaxy jest teraz dostępny dla wszystkich. Zapraszamy, to przestrzeń stworzona dla Was! - Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics.

ilustracjastrzałka

Spośród wielu atrakcji na odwiedzających czekają między innymi:

  • Nieziemskie scenografie do zdjęć i wideo: tunel bez końca, neony, zabawa z grawitacją – kilkanaście specjalnie zaprojektowanych przestrzeni, które będą doskonałym źródłem inspiracji i tłem do niezwykłych ujęć.
  • Kameralne koncerty, pokazy filmowe i warsztaty fotograficzne: warsztaty filmowe i fotograficzne z Krzysztofem Gonciarzem, Viktorem Borsukiem i Hashtagalkiem.
  • Spotkania z ulubionymi twórcami i artystami: spotkania z Kingą Sawczuk, Kubą Norkiem, Kamilem Instabaks.
  • Strefa personalizacji i najbardziej wyjątkowy Pop-Up Store w Polsce: możliwość zdobycia limitowanych naklejek do personalizacji smartfonów Galaxy oraz współtworzenia niepowtarzalnej instalacji artystycznej.
  • Liczba biletów na kameralne zamknięte eventy jest ograniczona. Aby wziąć udział w wybranym wydarzeniu, odwiedzający muszą zarejestrować się.

ilustracjastrzałka

Wstęp do Galaxy Playground jest całkowicie bezpłatny i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji (z wyjątkiem wydarzeń zamkniętych). Przestrzeń będzie otwarta od 8 lutego do 29 kwietnia 2023 roku. Do współtworzenia przestrzeni Galaxy Playground Samsung zaprosił wyjątkowych partnerów: Netflix, Red Bull, Meta, Lensthat, Biletomat, newonce.

Za koncepcję kreatywną i komunikację Galaxy Playground odpowiada agencja VMLY&R, za produkcję agencja 10team.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764