logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Jurajska z nową linią kreatywna

  PR 24.01.2020, przeczytano 322 razy
ilustracjastrzałka

Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-jurajska-z-nowa-linia-kreatywna,385444,artykul.html

Od kilku lat Galeria Jurajska konsekwentnie realizuje strategię budowania pozycji nr 1 w regionie. Ma ku temu powody, to nie tylko największe centrum handlowe w Częstochowie i północnej części woj. śląskiego (49 tys. m kw.), ale także obiekt mający najwięcej sklepów - aż 200.

Nic więc dziwnego, że swoją linią kreatywną na 2020 rok obiekt postanowił jeszcze mocniej zaakcentować ten fakt. Podkreślać to mają zarówno przewijające się przez całą kampanię hasło-wezwanie "Nr 1", jak  również hasła poszczególnych odsłon. I tak np. w styczniu Jurajska wyprzedaże promowała hasłem - "najlepsze okazje".

- Na swoją pozycję rynkową Galeria Jurajska pracowała bardzo ciężko, dlatego postanowiliśmy się w tym roku pochwalić się efektem tej pracy, mocno akcentując naszą pozycję, ale także atuty galerii. W tym pomogą kolejne odsłony linii kreatywnej, wspierające zarówno wydarzenia, jak i najważniejsze punkty kalendarza handlowego - mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej. - Nowością w naszej komunikacji jest dosłowność. Nie ukrywamy komunikatu, nie nakładamy na niego żadnego copywritingowego make up'u, wręcz przeciwne mówimy dumnie, wprost i odważnie, że jesteśmy najlepsi. Tym samym nasza linia kreatywna stoi nieco w kontrze do stonowanych komunikatów, jakie dziś dominują na rynku. Ponadto wybrane przez nas hasło zobowiązuje i nakłada na nas obowiązek, aby wywiązać się z obietnicy i podtrzymać pozycję nr 1. Ta jedynka to także gwarancja, że wszystko, co zaoferujemy klientom będzie najwyższej jakości - mówi.

Na mocny komunikat postawiono także w warstwie graficznej. Ta jest mocno modowa, jak zresztą sama galeria. Dominują w niej nasycone barwy, mające przywodzić na myśl kolorowe rozkładów magazynów fashion. Na tym tle osadzone są hasła poszczególnych projektów marketingowych oraz główne zawołanie, czyli "Nr 1".

- Tą kampanią zrywamy ze skromnością. Przez cały rok w ciekawy sposób będziemy podkreślać wszystkie nasze atuty, to jest m.in. największą ofertę handlową w tej części regionu, największą ofertę rozrywkową z największym kinem, największą ofertę poza handlową z Bulwarami Jurajskimi czy największą liczbę wydarzeń dla klientów. Skala samej galerii staje się tutaj samo nasuwającym się wyróżnikiem - mówi Dziubin-Łuszczyk.

Najnowsza linia kreatywna będzie miała ok. 12 odsłon. Każda z odsłon dopasowana będzie przede wszystkim do najważniejszych wydarzeń w planie marketingowym tj. wystaw, akcji prosprzedażowych, loterii, wydarzeń, koncertów i in. Na nowej linii kreatywnej realizowane będą także akcje wizerunkowe na 2020 rok.

- Co roku zmieniamy linię kreatywną, starając się przy tym zaskakiwać. Do komunikacji podchodzimy bardzo odważnie. To podejście, które przynosi efekty. W 2019 roku byliśmy jedną z nielicznych galerii w Polsce, która nie zanotowała spadku liczby odwiedzających. Wręcz przeciwnie - wzrost. Wzrosły także nasze obroty. Ten kierunek chcemy kontynuować także w tym roku, dalej umacniając się, jak na nr 1 przystało - mówi.

Za projekt nowej kampanii odpowiada agencja Madeinbrain Studio z Krakowa, od wielu lat współpracująca z Galerią Jurajską. Za zakup mediów odpowiada za to dział marketingu Galerii Jurajskiej kierowany przez Violettę Dziubin-Łuszczyk. Kampania realizowana będzie głównie na outdoorze i mediach miejskich. Wspierać ją będą kampanie radiowe, prasowe, internetowe oraz w social mediach, a także działania PR, realizowane przez Guarana Public Relations.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020
Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem...
Adam Małysz w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wczoraj wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w...
Startuje Archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab, którego premiera 19 lutego.
Olga Adamkiewicz dołącza do sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz, dotychczas Vice President Investor Relations & Business Development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako Szefowa Komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764