logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Jurajska z nową linią kreatywna

  PR 24.01.2020, przeczytano 494 razy
ilustracjastrzałka

Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-jurajska-z-nowa-linia-kreatywna,385444,artykul.html

Od kilku lat Galeria Jurajska konsekwentnie realizuje strategię budowania pozycji nr 1 w regionie. Ma ku temu powody, to nie tylko największe centrum handlowe w Częstochowie i północnej części woj. śląskiego (49 tys. m kw.), ale także obiekt mający najwięcej sklepów - aż 200.

Nic więc dziwnego, że swoją linią kreatywną na 2020 rok obiekt postanowił jeszcze mocniej zaakcentować ten fakt. Podkreślać to mają zarówno przewijające się przez całą kampanię hasło-wezwanie "Nr 1", jak  również hasła poszczególnych odsłon. I tak np. w styczniu Jurajska wyprzedaże promowała hasłem - "najlepsze okazje".

- Na swoją pozycję rynkową Galeria Jurajska pracowała bardzo ciężko, dlatego postanowiliśmy się w tym roku pochwalić się efektem tej pracy, mocno akcentując naszą pozycję, ale także atuty galerii. W tym pomogą kolejne odsłony linii kreatywnej, wspierające zarówno wydarzenia, jak i najważniejsze punkty kalendarza handlowego - mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej. - Nowością w naszej komunikacji jest dosłowność. Nie ukrywamy komunikatu, nie nakładamy na niego żadnego copywritingowego make up'u, wręcz przeciwne mówimy dumnie, wprost i odważnie, że jesteśmy najlepsi. Tym samym nasza linia kreatywna stoi nieco w kontrze do stonowanych komunikatów, jakie dziś dominują na rynku. Ponadto wybrane przez nas hasło zobowiązuje i nakłada na nas obowiązek, aby wywiązać się z obietnicy i podtrzymać pozycję nr 1. Ta jedynka to także gwarancja, że wszystko, co zaoferujemy klientom będzie najwyższej jakości - mówi.

Na mocny komunikat postawiono także w warstwie graficznej. Ta jest mocno modowa, jak zresztą sama galeria. Dominują w niej nasycone barwy, mające przywodzić na myśl kolorowe rozkładów magazynów fashion. Na tym tle osadzone są hasła poszczególnych projektów marketingowych oraz główne zawołanie, czyli "Nr 1".

- Tą kampanią zrywamy ze skromnością. Przez cały rok w ciekawy sposób będziemy podkreślać wszystkie nasze atuty, to jest m.in. największą ofertę handlową w tej części regionu, największą ofertę rozrywkową z największym kinem, największą ofertę poza handlową z Bulwarami Jurajskimi czy największą liczbę wydarzeń dla klientów. Skala samej galerii staje się tutaj samo nasuwającym się wyróżnikiem - mówi Dziubin-Łuszczyk.

Najnowsza linia kreatywna będzie miała ok. 12 odsłon. Każda z odsłon dopasowana będzie przede wszystkim do najważniejszych wydarzeń w planie marketingowym tj. wystaw, akcji prosprzedażowych, loterii, wydarzeń, koncertów i in. Na nowej linii kreatywnej realizowane będą także akcje wizerunkowe na 2020 rok.

- Co roku zmieniamy linię kreatywną, starając się przy tym zaskakiwać. Do komunikacji podchodzimy bardzo odważnie. To podejście, które przynosi efekty. W 2019 roku byliśmy jedną z nielicznych galerii w Polsce, która nie zanotowała spadku liczby odwiedzających. Wręcz przeciwnie - wzrost. Wzrosły także nasze obroty. Ten kierunek chcemy kontynuować także w tym roku, dalej umacniając się, jak na nr 1 przystało - mówi.

Za projekt nowej kampanii odpowiada agencja Madeinbrain Studio z Krakowa, od wielu lat współpracująca z Galerią Jurajską. Za zakup mediów odpowiada za to dział marketingu Galerii Jurajskiej kierowany przez Violettę Dziubin-Łuszczyk. Kampania realizowana będzie głównie na outdoorze i mediach miejskich. Wspierać ją będą kampanie radiowe, prasowe, internetowe oraz w social mediach, a także działania PR, realizowane przez Guarana Public Relations.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture prowadzi działania PR dla marki Costa Coffee Home Edition
Agencja Big Picture nawiązała współpracę z COSTA COFFEE Home Edition – nową marką w portfolio koncernu Coca-Cola HBC Polska i poprowadzi dla niej kompleksową komunikację public relations. Zespół konsultantów Big Picture odpowiada za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz strategii influencer marketingu. Do zadań agencji należeć będzie...
Milka rusza z kampanią „Czas delikatności” i wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna  „Wygrywaj i pomagaj z Milką”.
Płyty indukcyjne 2.0 od Amica – rusza nowa kampania produktowa
Amica rusza z ogólnopolską kampanią produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych płyt marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników...
Lokalna oferta AMS w kampanii #AMSposąsiedzku
Od połowy września 2020 r. na ulicach 8 największych polskich miast można zobaczyć nową kampanię wizerunkową AMS – #AMSpoSąsiedzku skierowaną do lokalnych przedsiębiorców. Na nośnikach reklamy zewnętrznej pracownicy AMS opowiadają sąsiadom o swoich pasjach i zainteresowaniach oraz zachęcają do skorzystania z dedykowanej im oferty #AMSpoSąsiedzku.
Pierwszy ultraszeroki monitor Eizo z zakrzywionym ekranem
EIZO wprowadza do oferty swój pierwszy monitor z ultraszerokim, zakrzywionym ekranem o przekątnej 37.5”.  FlexScan EV3895 zaprojektowano z myślą o profesjonalistach pracujących na salach operacji finansowych i menedżerach potrzebujących szybkiego dostępu do informacji pochodzących z różnych źródeł. Monitor sprawdzi się też w warunkach pracy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764