logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Katowicka klientem 365 agencja

  PR 28.04.2016, przeczytano 778 razy

Od kwietnia 2016 roku do grona klientów 365 PR, marki 365 agencja, dołączyła Galeria Katowicka. Jedno z najbardziej innowacyjnych centrów handlowych w Europie powierzyło agencji obsługę z zakresu public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-katowicka-klientem-365-agencja,28366,artykul.html

W ramach umowy zespół 365 PR będzie odpowiedzialny za działania media relations, wsparcie kreatywne przedsięwzięć realizowanych przez Galerię Katowicką oraz współpracę z partnerami. W ramach wsparcia procesów PR agencja prowadzi także biuro prasowe Galerii - zarówno na stronie klienta, jak i w domenie 365 agencja.

Galeria Katowicka jest kolejną marką, dla której pracują specjaliści 365 agencja. Dotychczas agencja obsługiwała m.in. Oknoplast, TEEKANNE Polska i FoodCare. Firma odpowiada również za komunikację w Social Mediach marek Frugo, Black Energy Drink i Bracia Koral.

Umowa została podpisana na okres 1 roku. Agencja została wybrana w przetargu.

Źródło: 365 agencja

www.365agencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764