logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Katowicka w #hot16challenge2

  PR 15.05.2020, przeczytano 1159 razy
ilustracja

Błyskawicznie rosnąca popularność #Hot16Challenge2 i jego wyniki pokazują, że w trudnych czasach społeczeństwo potrafi reagować szybko, solidarnie i skutecznie! W ramach akcji zebrano już niemal 2 miliony złotych, a to jeszcze nie koniec! W odpowiedzi na nominację od Gemini Park Tychy, do grona biorących w udział w akcji dołączyła Galeria Katowicka. Przy współpracy z Teatrem Śląskim, który na co dzień z sukcesem prowadzi Scenę w Galerii, Katowicka przygotowała swoją wersję popularnej hip-hopowej „szesnastki”. Wykonał ją w śląskim anturażu popularny aktor, Dariusz Chojnacki - „ bo kto by to nagrał, dział marketingu? Pha!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-katowicka-w-hot16challenge2,387020,artykul.html

Udział wokalistów, aktorów, osób publicznych czy nawet polityków w charytatywno-muzycznym wyzwaniu to znak, że #Hot16Challenge2 zatacza ona coraz szersze kręgi. W piątek 8 maja w sieci pojawiło się pierwsze nagranie stworzone przez centrum handlowe - Gemini Park Tychy, w którym nominowane zostały 4 kolejne obiekty handlowo-rozrywkowe. Rzuconą rękawicę podjęła Katowicka, która wspólnie ze swoim długoletnim partnerem, Teatrem Śląskim, stworzyła autorską „szesnastkę”.

Dla Katowickiej wzięcie udziału w akcji pomocowej było także okazją, aby po długiej przerwie powitać swoich klientów i zapewnić, że dobrze widzieć ich ponownie - „nawet jeśli widać tylko oczy znad maski”. Zrobiła to w swoim stylu - odwołując się do lokalności, bieżącej sytuacji i emocji. Utwór wykonał Dariusz Chojnacki – aktor teatralny i filmowy, znany z produkcji takich jak: "Szczęście świata", "Twarz", "Pani z przedszkola", „Fuga”, „Pitbull. Niebezpieczne kobiety” czy „Chce się żyć”. Teraz znany również z mistrzowskiego rapowania.

Przypomnijmy, że to już kolejna akcja charytatywna, do której w tym trudnym czasie włączyła się Katowicka. Wcześniej wsparła finansowo produkcję przyłbic 3D, które docelowo trafiły do lokalnych szpitali.

- Jak zawsze jesteśmy otwarci na nowe wyzwania, odważne projekty i prospołeczne inicjatywy. #Hot16Challenge to akcja ważna, w której głos oddano sztuce – dlatego naszą „szesnastkę” stworzyliśmy we współpracy z Teatrem im. Wyspiańskiego i przy wsparciu śląskiego hip-hop’u. To piękny przykład współpracy kilku światów – centrum handlowe, ceniona i szanowana instytucja kultury, znany aktor i ludzie ze świata hip-hopu stworzyli razem fajny projekt w szczytnym celu. Szczególne brawa należą się fantastycznemu Dariuszowi Chojnackiemu, który rewelacyjnie odnalazł się w nowej dla siebie roli!  - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

W #Hot16Challlange2 Katowicka nominowała NOSPR, Miasto Katowice i Macieja Stuhra. Wideo z realizacji wyzwania dostępne jest na fanpage’u Facebook Katowickiej oraz w serwisie YouTube.

Czym jest #Hot16Challenge2 2020?  To kolejna odsłona raperskiego wyzwania, które polega na stworzeniu 16-wersowego utworu i nominowaniu do zabawy kolejnej osoby. W 2014 roku, kiedy sieć podbiła pierwsza edycja akcji, miała ona czysto artystyczny charakter. Tym razem, w obliczu pandemii koronawirusa, przedsięwzięcie zyskało wymiar charytatywny. Aktualnie inicjatywę wsparło ponad 57 000 tysięcy darczyńców, którzy na pomoc medykom przekazali łącznie prawie 2 miliony złotych, czyli dwukrotnie więcej niż zakładał cel. Inicjatorem tegorocznego przedsięwzięcia jest raper Solar.

Źródło: Galeria Katowicka

www.galeriakatowicka.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764