Bliżej ludzi i miasta, w którym funkcjonuje Galeria Klif – to główne kierunki działań marketingowych podejmowanych przez Galerię Klif w ostatnich 12 miesiącach. Gdyńska galeria stawia na promocję kultury i atrakcyjne spędzanie czasu dostosowane do szerokiej grupy odbiorców.
2019 rok upłynął pod znakiem wdrażania nowej strategii wizerunkowej marki, opartej o otwartość, różnorodność i bliską współpracę ze społecznością lokalną.
Mecenat nad kulturą
Galeria zaangażowała się w liczne akcje współpracy z kulturą i instytucjami kultury. Klif promował działalność młodych artystów i zaangażował się w międzynarodowy festiwal kultur - Globaltica. Najszerzej komentowaną akcją galerii była współpraca z Muzeum Miasta Gdyni, które wspólnie z galerią przygotowało 5 wernisaży wystaw, prezentujących historię “miasta z morza i marzeń”.
Sukces wizerunkowy podkreśliła obecność przedstawicieli środowisk artystycznych, kulturalnych, szkolnych, ale również władz miejskich. Zapowiadane są kolejne wydarzenia, bowiem Galerię Klif i Muzeum wiąże wieloletnia umowa.
95 tysięcy głosów w niezwykłym konkursie
Swój związek z Gdynią galeria podkreśliła też organizując we współpracy z największą lokalną gazetą - “Dziennikiem Bałtyckim”, wydawnictwem Polska Press oraz Muzeum Miasta Gdyni konkurs “Z miłości do Gdyni”. Jego celem było wyłonienie i nagrodzenie osób, które stanowią współczesne gdyńskie ikony - społeczników, osoby przedsiębiorcze czy aktywne na niwie kulturalnej. W trwającym 6 tygodni plebiscycie oddano łącznie aż 95 tys. głosów. Patronat nad konkursem objął Wojciech Szczurek, Prezydent Miasta Gdyni.
Strategiczny sojusz z przedsiębiorczymi kobietami
Rozwijając działalność CSR Galeria Klif postawiła na współpracę z prężnym i aktywnym Polskim Stowarzyszeniem Kobiet Biznesu. PSKB regularnie korzysta z wsparcia Galerii w organizacji popularnych spotkań – „Śniadań Mistrzyń”, gromadzących każdorazowo kilkadziesiąt pań. Od kwietnia 2019 roku Klif gościł 3 takie spotkania, w których udział wzięło łącznie prawie 150 uczestniczek. Współpraca jest kontynuowana w 2020 r.
Miejsce, w którym kreatywnie spędza się czas
Galeria realizuje także aktywności adresowane do rodzin i dzieci. Gang Kliffiego - zabawne maskotki, które można kolekcjonować, jako nagrody akcji paragonowej, uczyły małych gdynian angielskiego, kreatywnego spędzania czasu czy robotyki. Łącznie w cotygodniowych zajęciach od września 2019 roku udział wzięło prawie 250 dzieci.
Klif zaprosił też klientki i klientów do skorzystania z nowej usługi doradztwa stylizacji i makijażu pn. Klif Glam&Fashion Studio. W ramach usługi porad udzielali profesjonalni styliści tj. Katarzyna Kobiela, Grzegorz Bloch i Hanna Zacharewicz oraz znana makijażystka gwiazd Magdalena Pieczonka. Usługa cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów i będzie kontynuowana także w 2020 roku.
Źródło: Galeria Klif