logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Klif – nowa strategia marketingowa przynosi efekty

  PR 31.01.2020, przeczytano 895 razy
ilustracjastrzałka

Bliżej ludzi i miasta, w którym funkcjonuje Galeria Klif – to główne kierunki działań marketingowych podejmowanych przez Galerię Klif w ostatnich 12 miesiącach. Gdyńska galeria stawia na promocję kultury i atrakcyjne spędzanie czasu dostosowane do szerokiej grupy odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-klif-%E2%80%93-nowa-strategia-marketingowa-przynosi-efekty,385526,artykul.html

2019 rok upłynął pod znakiem wdrażania nowej strategii wizerunkowej marki, opartej o otwartość, różnorodność i bliską współpracę ze społecznością lokalną.

Mecenat nad kulturą

Galeria zaangażowała się w liczne akcje współpracy z kulturą i instytucjami kultury. Klif promował działalność młodych artystów i zaangażował się w międzynarodowy festiwal kultur - Globaltica. Najszerzej komentowaną akcją galerii była współpraca z Muzeum Miasta Gdyni, które wspólnie z galerią przygotowało 5 wernisaży wystaw, prezentujących historię “miasta z morza i marzeń”.

Sukces wizerunkowy podkreśliła obecność przedstawicieli środowisk artystycznych, kulturalnych, szkolnych, ale również władz miejskich. Zapowiadane są kolejne wydarzenia, bowiem Galerię Klif i Muzeum wiąże wieloletnia umowa.

95 tysięcy głosów w niezwykłym konkursie

Swój związek z Gdynią galeria podkreśliła też organizując we współpracy z największą lokalną gazetą - “Dziennikiem Bałtyckim”, wydawnictwem Polska Press oraz Muzeum Miasta Gdyni konkurs “Z miłości do Gdyni”. Jego celem było wyłonienie i nagrodzenie osób, które stanowią współczesne gdyńskie ikony - społeczników, osoby przedsiębiorcze czy aktywne na niwie kulturalnej. W trwającym 6 tygodni plebiscycie oddano łącznie aż 95 tys. głosów. Patronat nad konkursem objął Wojciech Szczurek, Prezydent Miasta Gdyni.

ilustracjastrzałka

Strategiczny sojusz z przedsiębiorczymi kobietami

Rozwijając działalność CSR Galeria Klif postawiła na współpracę z prężnym i aktywnym Polskim Stowarzyszeniem Kobiet Biznesu. PSKB regularnie korzysta z wsparcia Galerii w organizacji popularnych spotkań – „Śniadań Mistrzyń”, gromadzących każdorazowo kilkadziesiąt pań. Od kwietnia 2019 roku Klif gościł 3 takie spotkania, w których udział wzięło łącznie prawie 150 uczestniczek. Współpraca jest kontynuowana w 2020 r.

Miejsce, w którym kreatywnie spędza się czas

Galeria realizuje także aktywności adresowane do rodzin i dzieci. Gang Kliffiego - zabawne maskotki, które można kolekcjonować, jako nagrody akcji paragonowej, uczyły małych gdynian angielskiego, kreatywnego spędzania czasu czy robotyki. Łącznie w cotygodniowych zajęciach od września 2019 roku udział wzięło prawie 250 dzieci.

Klif zaprosił też klientki i klientów do skorzystania z nowej usługi doradztwa stylizacji i makijażu pn. Klif Glam&Fashion Studio. W ramach usługi porad udzielali profesjonalni styliści tj. Katarzyna Kobiela, Grzegorz Bloch i Hanna Zacharewicz oraz znana makijażystka gwiazd Magdalena Pieczonka. Usługa cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów i będzie kontynuowana także w 2020 roku.

ilustracjastrzałka

Źródło: Galeria Klif

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764