logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością

  PR 14.12.2018, przeczytano 560 razy
ilustracjastrzałka

Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom przedświąteczną zabawę w wymiarze AR. Na czym ona polega?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-krakowska-z-rozszerzona-rzeczywistoscia,380540,artykul.html

W Hali Grodzkiej (na poziomie -1) został ustawiony telebim w formie prezentu. Wyświetlany jest na nim obraz rzeczywisty (rejestrowany z kamery na żywo) z nałożonym wideo zawierającym dwa scenariusze. Uczestnicy mogą zatańczyć ze Świętym Mikołajem i jego elfami, a także pomóc pchać sanie wypełnione prezentami. W obu przypadkach stają się częścią obrazu i są wyświetlani jako element animacji na telebimie.

Dzięki możliwościom technologicznym Galeria Krakowska proponuje nowe możliwości spędzania wolnego czasu czy urozmaicenia zakupów, z którego – jak się okazuje – klienci chętnie korzystają. Taka forma rozrywki dostarcza ciekawych wrażeń i jest alternatywą dla klasycznych przedświątecznych eventów. Wykorzystanie bohaterów w postaci Mikołaja czy elfów wpisuje się w przedświąteczną atmosferę, czerpiąc równocześnie z nowych technologii.

To nie pierwsza tego typu akcja łącząca świat rzeczywisty z wirtualnym – Galeria Krakowska od wielu lat organizuje innowacyjne akcje z udziałem gwiazd internetu. W 2018 roku w Galerii Krakowskiej stanęło Studio Krakowska, w którym popularni youtuberzy zdradzali kulisy swojej pracy – nagrywania i montowania filmików.

Zabawa z rozszerzoną rzeczywistością w Galerii Krakowskiej potrwa do 16 grudnia.

Źródło: Galeria Krakowska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764