logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Malta i Grupa Fresh razem powitają wiosnę

  PR 02.04.2013, przeczytano 756 razy

Grupa Fresh, po wygranej w dwuetapowym przetargu, rozpoczyna roczną współpracę z poznańską Galerią Malta. Grupa Fresh odpowiedzialna będzie za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji, która obejmuje m. in. stworzenie kampanii reklamowych, a także organizację akcji pro-sprzedażowych oraz eventów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-malta-i-grupa-fresh-razem-powitaja-wiosne,18340,artykul.html

W przygotowanie i realizację działań zaangażowane będą wszystkie podmioty Grupy. Fresh Brand Design zajmie się stworzeniem materiałów drukowanych oraz kampanii promocyjnych. Pieczę nad planowanymi eventami obejmie Show Service. Wszystkie akcje wspierane będą przez aktywność na portalach społecznościowych – zwłaszcza na profilu facebookowym Galerii - którego moderowaniem zajmą się specjaliści z Fresh Relations.

Współpraca z Galerią Malta to niezwykle ekscytujący projekt, którego podjęliśmy się z niekłamanym entuzjazmem. Szeroki zakres działań pozwala nam wykazać się kreatywnością na wielu polach, dlatego liczymy na efektowną i owocną współpracę.” – komentuje Adam Michańków, Prezes Zarządu Grupy Fresh.

Źródło: Grupa Fresh

www.grupafresh.comz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764