Grupa Fresh, po wygranej w dwuetapowym przetargu, rozpoczyna roczną współpracę z poznańską Galerią Malta. Grupa Fresh odpowiedzialna będzie za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji, która obejmuje m. in. stworzenie kampanii reklamowych, a także organizację akcji pro-sprzedażowych oraz eventów.
W przygotowanie i realizację działań zaangażowane będą wszystkie podmioty Grupy. Fresh Brand Design zajmie się stworzeniem materiałów drukowanych oraz kampanii promocyjnych. Pieczę nad planowanymi eventami obejmie Show Service. Wszystkie akcje wspierane będą przez aktywność na portalach społecznościowych – zwłaszcza na profilu facebookowym Galerii - którego moderowaniem zajmą się specjaliści z Fresh Relations.
„Współpraca z Galerią Malta to niezwykle ekscytujący projekt, którego podjęliśmy się z niekłamanym entuzjazmem. Szeroki zakres działań pozwala nam wykazać się kreatywnością na wielu polach, dlatego liczymy na efektowną i owocną współpracę.” – komentuje Adam Michańków, Prezes Zarządu Grupy Fresh.
Źródło: Grupa Fresh