logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa

  PR 01.03.2021, przeczytano 95 razy
ilustracjastrzałka

Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-mlociny-zagra-razem-z-hutnikiem-warszawa,390413,artykul.html

Oficjalna współpraca rozpocznie się z początkiem marca tego roku i potrwa przynajmniej do końca lipca. Dzięki podpisanej umowie Galeria Młociny dołączy do grona oficjalnych partnerów „Dumy Bielan”, jak potocznie nazywany jest wielosekcyjny klub sportowy z siedzibą w najbardziej zielonej dzielnicy Warszawy. Poza klasycznymi formatami reklamy BTL oraz szeroko zakrojoną akcją promocyjną w social mediach planowany jest także szereg atrakcji dla kibiców.

– Już w marcu, o ile pozwolą na to obostrzenia sanitarne, zamierzamy zorganizować na terenie Galerii Młociny oficjalną prezentację zespołu. To szansa dla kibiców oraz wszystkich osób sympatyzujących z naszym zespołem na poznanie nowych zawodników drużyny, porozmawianie z trenerami oraz zadanie pytań na temat oczekiwań i planów sztabu związanych z drugą częścią sezonu – przekonuje Wojciech Jurkiewicz, wiceprezes zarządu Hutnik Warszawa.  

Wspólne działania mają na celu przyciągnąć kibiców do Galerii oraz zaszczepić wśród nich ducha zdrowej, sportowej rywalizacji. W wakacje na Bielańskich Dechach (taras w Galerii Młociny) odbędzie się cykl otwartych warsztatów sportowych dla dzieci i młodzieży z różnych dyscyplin, prowadzonych pod okiem doświadczonych instruktorów i trenerów Hutnika.

Marka Galerii Młociny będzie obecna nie tylko na meczach seniorskiej piłki, ale również podczas innych projektów organizowanych lub realizowanych przez „Dumę Bielan”. Wsparcie Partnera obejmuje między innymi turnieje dla dzieci oraz cykl „Stalowych Zawodów”, przygotowujących do najbliższej edycji Przeszkodowego Biegu Hutnika (zawody OCR).

- Wspieranie „Dumy Bielan” idealnie wpisuje się w naszą strategię opartą na angażowaniu się w lokalne inicjatywy oraz budowaniu dobrych relacji z mieszkańcami sąsiadującej z nami dzielnicy. Hutnik to klub wielopokoleniowy, od blisko 65 lat osadzony w kulturze i folklorze Bielan. Zależy nam, aby podobnie „wsiąknąć” w klimat tej dzielnicy i wywoływać zbliżone emocje jak nasz sportowy partner – twierdzi Kamila Kiersikowska, Dyrektor Galerii Młociny.

Umowa potrwa przez okres pięciu miesięcy z możliwością jej późniejszego przedłużenia. - Chcemy nauczyć się współpracy z Galerią Młociny, poznać oczekiwania naszego Partnera oraz przetestować dostępne narzędzia promocji, dzięki czemu będziemy w stanie realizować skuteczne kampanie marketingowe. Po okresie „przetarcia” usiądziemy do rozmów i porozmawiamy o dalszym, być może szerszym zakresie współpracy – uzupełnia swoją wypowiedź Wojciech Jurkiewicz.

Galeria Młociny to największe centrum handlowe zbudowane w Warszawie od 15 lat, otwarte dla klientów w maju 2019 roku. Obiekt położony jest przy stacji metra Młociny i przy węźle komunikacyjnym (pętla autobusowa i tramwajowa).

Źródło: Hutnik Warszawa

www.hutnikwarszawa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie
Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764