logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Północna wybiera TBWA

  PR 19.01.2017, przeczytano 567 razy

Agencja TBWA wygrała przetarg na opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i obsługę kreatywną pierwszej galerii handlowej na północy Warszawy. Nowoczesna, przyjazna dla środowiska Galeria Północna zostanie otwarta w III kwartale 2017 roku na Białołęce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-polnocna-wybiera-tbwa,31135,artykul.html

Galeria Północna, zlokalizowana przy skrzyżowaniu ulicy Światowida i Modlińskiej, będzie pierwszym wielkopowierzchniowym centrum handlowo-rozrywkowym na Białołęce i najbardziej nowoczesnym obiektem tego typu na terenie Warszawy. Na powierzchni ponad 64 tys. mkw. powstanie 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna oraz 11-salowe kino. Inwestorem i zarządcą obiektu jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br. Elementem wyróżniającym Galerię Północną są zaawansowane rozwiązania ekologiczne, potwierdzone prestiżowym certyfikatem LEED Gold (Leadership in Energy & Environmental Design), przyznawanym budynkom spełniającym wysokie standardy dotyczące zielonego budownictwa. Projekt centrum oraz jego użytkowanie są całkowicie bezpieczne dla środowiska, pozwalają zaoszczędzić zasoby naturalne oraz pozytywnie wpływają na zdrowie pobliskich mieszkańców. Naturalny ogród znajdujący się na dachu stanowi zielone płuca Białołęki, dzielnicy, która swoim klimatem i terenami zielonymi przyciąga coraz więcej Warszawiaków.

Troska o środowisko i relaks w otoczeniu natury będą stanowiły także motyw przewodni strategii marketingowej, tworzonej dla Galerii Północnej przez TBWA. Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę nowej galerii handlowej, obejmującą działania ATL i BTL, zaplanowanie całego kalendarza eventowego na pierwszy rok działalności obiektu oraz wszelkie działania reklamowe. W ramach działań promujących galerię przewidziane są kampanie z zakresu OOH, aktywności w prasie, internecie i mediach społecznościowych oraz eventy i akcje specjalne.

Źródło: TBWA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764