logo
GALERIA
Polska reklama i poligrafiaGALERIA

Golden Arrow 2020

ilustracja 14 / 49
strzałka strzałka
obrazek

Pierwszy podwójny teledysk w Polsce: Mirinda Mix-It

Digital marketing – wideo
Nagroda: Golden Arrow
Agencja: Digital Kingdom, Media Direction OMD
Klient: PepsiCo Poland

O kolekcji Golden Arrow 2020

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.
REKLAMA

Komentarze

Przepraszamy, nie masz uprawnień do komentowania prac. Spróbuj zalogować się w serwisie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764