logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotorelacja: Nowa identyfikacja wizualna PZU  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

obrazek

Nowa identyfikacja wizualna PZU - dodatkowe informacje

PZU odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku ma być znakiem zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach i jeden z elementów strategii PZU na lata 2012-2014. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa, podkreślająca przeobrażenia, jakie nastąpiły w PZU oraz nową jakość obsługi klientów.  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
miniatura miniatura miniatura miniatura miniatura miniatura

REKLAMA

Komentarze

Przepraszamy, nie masz uprawnień do komentowania prac. Spróbuj zalogować się w serwisie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764