logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotorelacja: Krosno: Nowe logo i identyfikacja wizualna  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja 1 / 15
strzałka strzałka
obrazek

Krosno: Nowe logo i identyfikacja wizualna - dodatkowe informacje

Początek roku Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki KROSNO oraz zmodyfikowaną architekturą oferty, podzieloną na linie Premium i Casual. Rebranding flagowej marki polskiego szkła użytkowego jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018-2023. W nowej odsłonie marka KROSNO zadebiutowała na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie.  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
miniatura miniatura miniatura miniatura

REKLAMA

Komentarze

Przepraszamy, nie masz uprawnień do komentowania prac. Spróbuj zalogować się w serwisie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764